Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vi drar till Ribban nu!
-
Vi drar till Ribban nu!
Publicerad av stellan på 15 oktober, 2005 vid 11:48Jag, Kapten blåfot och Fredrik. Vill någon se Naish Torsh 06 i action så kom ner…
kitefredrik svarade 19 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Svar till:
Jag, Kapten blåfot och Fredrik. Vill någon se Naish Torsh 06 i action så kom ner…
[/ QUOTE ]
stoppa upp din ruttna naish in das ÄZZ osave it for slahhagerbaren ikväll så kan vi ha den som Dunkbås -
vi kan ta med dig på klubb där du blir pådukad av belinda. Hon har lovat att ställ upp bara för dig rambo.
-
skule ni niten sticka ner nu=??.. hmm ja kanske kommer förbi o tar lite ppics innan jobb.. om ni ska ner
-
fy fan jag drar inte ner kallt som fan jag lirrar poker i stället så man kan svina sig i baren för vinnst pengar
-
ja ni kan fan inte kita i det här, minusgrader ju osså typ 5ms. bläää. Lite mer abstinens först
-
som en liten utvärdering så va det jävlight gött på ribban i dag..skulle gissa på runt 8m/s
-
Ngn som glömde sin H.H jacka på ribban idag?? Jag har den, kan kvitteras ut mot 10000:-…ring mig så kan vi prata affärer, 070-2095154
/M.Bergman
-
En kärleksakt mellan Turning Torso och Liddes nya Naish Raven 2006 alias ”Tyska Pussy´n”
Logga in för att svara.