Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Video från Läjet den 20 dec.
-
Video från Läjet den 20 dec.
Publicerad av hildingdude på 20 december, 2008 vid 16:54AntonHilding.blogspot.com
vi fick till och med några sekunder på vågsurfarna Alex? och Yann 🙂sourra svarade 16 år, 4 månader sedan 14 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Rackarns Anton jag lyckas inte hitta videon.
Sjukt frustrerande att man satt och skrev tenta medans det verkar blåst minst sagt pung idag.
Peace!
-
soft med lite film! strongt att stå ute i vattnet o filma i december
-
Härligt Anton! de gick ju skit fort att slänga ihop den filmen! Nice:)
Det var faktisk Pierre som var vågsurfarkungen;)De va iaf lätt värt att filma lite! ha de gött o vi ses
-
Sjysst film så här i decembermörkret!
Sjysst musik men hur stänger man av det efter tio minuter? 😉 -
det är en liten spelare i på vänstra sidan näst högst upp. där trycker du på pause ikonen 🙂
-
Nice Anton!
Vem filmade i vattnet? Cred till honom/henne!
Fixat vattenhus och vidvinkel?
Riktigt snyggt, fett kört och snabbt jobbat! -
Sweet Antonme film! Kul att så många samlades i kohagen, alltid ett nöje! Skönt att få litta surf…
-
Gött… Först gången jag ser en one-foot frontroll…
Han får träna på landningen…:laugh: -
nice Antom å Nicke som stod å filmade i vattnet medan en annan hade drivis på mitten-regionen av kroppen,,det va en kanon dag annars förutom att 9an blev lite stor,bommen slets ur händerna ett par gånger i byarna
-
Gött laddat.
Stack ut på 7:an ring rostig som attan bara för att hoppa lite , hängde med en sup polare så att man fick launcha vid piren där vindsurfarna gick i. Min första session på vågbrädan då jag inte har tappat fenorna, ja skitt ja va ovant!
Logga in för att svara.