Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vielen dank Surf ……

• Vielen dank Surf ……

Publicerad av anonym-anvandare på 1 maj, 2001 vid 09:58

Var det nödvändigt att ha den omslagsbilden??
    OK den måst vara över 3.5 meter och man ska uppenbarligen glo den rakt i ögonen och slå den i ögat om den kommer nära och man ska dra ihop seglet och brädan så att det ser stort ut och sannolikheten att en windsurfare torskar är nära noll, men varför då den omslagsbilden. Fast det är ju skönt att veta att dom är klart rädda själva att bli skadade (70 milj dödas/år ; 7 stycken människor dödas/år av haj.) men å andra sidan så anfaller dom tydligen alltid som en blixt mao 0-förvarning.

Jag som hade precis börjat glömma ”1998 långt, långt utanför Mallis” …. kul med diagrammet på sid. 56. ….. tack Surf kul och bli påmind.

Mvh ”Das” Mädchen ……(”der” Junge, ”der” Mann, ”die” Frau, ”DAS” Mädchen, gissa varför, jag lärde mig det på CeBit?)

Tips! Fanatic Sting Ray 130 lär helt klart bli en sällsynt tingest i surbutikerna i år efter det omdömmet.

anonym-anvandare svarade 24 år, 9 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA