Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Viktigt för er som surfa i gottskär idag
-
Viktigt för er som surfa i gottskär idag
Publicerad av georgi på 21 mars, 2007 vid 21:56E det nån som saknar något?
georgi svarade 18 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Jag va ute på min 8a men det hade behövts typ en 10-12a. En va ute på en 11a och de funkade fint…
-
Körde ni i Draget?
Fungerar det i NNE eller hade ni annan riktning?/Axel
-
Jag saknar Pierre, ha var i draget igår. Ingen har hört eller sett honom sen dess. Senast jag såg honom jaga han en Labrador…
-
Det funka fint men va byigt. Närmast stranden va vinden kass men längre ut va de inga problem att köra.
Ska nån dit idag?
-
@stebe 371592 wrote:
Jag saknar Pierre, ha var i draget igår. Ingen har hört eller sett honom sen dess. Senast jag såg honom jaga han en Labrador…
Den hadde så mustig brunst doft så jag kunde inte hålla mig!
Nu pajade bindningen på brädan, skruven drogs rakt igenom stroppen. så jag körde lättvindsbräda på överriggad 13 i lagom byig vind, det var skön åkning men inget utvecklande.
Kan du inte säga vad som saknas och så kan den som saknar den beskriva färg, doft, annars kanske man märker det först nästa gång man sticker ut.
-
Jag sticker dit idag igen. kommer vara där fram till kl 1800…
mob 0706 074777
-
@Georgi 371614 wrote:
Jag sticker dit idag igen. kommer vara där fram till kl 1800…
mob 0706 074777
tack så mycket gubbs! Vet inte vad som händer men all utrustning håller på att falla ihop, 5th linan gnagdes av, fenan höll på att rammla av, men det positiva var att jag inte tappade kiten eller fenan och att jag missade den dära stora stenen med 1m efter en hård landning på det grunda 🙂 Vinden kunde man absolut inte klaga på!
-
Det var gött, men fan så kallt. Känns som man har bränt sig längst ut på fingrarna xD.
Var tvungen att flytta igår så kunde inte komma :[. Var det något att ha?
Logga in för att svara.