Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Viktigt för er som surfa i gottskär idag

• roland

Medlem
    21 mars, 2007 vid 22:04

Gick det bra? Vilka storlekar?

• georgi

Medlem
    21 mars, 2007 vid 22:13

Jag va ute på min 8a men det hade behövts typ en 10-12a. En va ute på en 11a och de funkade fint…

• axelne

Medlem
    22 mars, 2007 vid 07:43

Körde ni i Draget?
    Fungerar det i NNE eller hade ni annan riktning?

/Axel

• stebe

Medlem
    22 mars, 2007 vid 08:28

Jag saknar Pierre, ha var i draget igår. Ingen har hört eller sett honom sen dess. Senast jag såg honom jaga han en Labrador…

• georgi

Medlem
    22 mars, 2007 vid 09:51

Det funka fint men va byigt. Närmast stranden va vinden kass men längre ut va de inga problem att köra.

Ska nån dit idag?

• snygging

Medlem
    22 mars, 2007 vid 10:23

@stebe 371592 wrote:

Jag saknar Pierre, ha var i draget igår. Ingen har hört eller sett honom sen dess. Senast jag såg honom jaga han en Labrador…

Den hadde så mustig brunst doft så jag kunde inte hålla mig!

Nu pajade bindningen på brädan, skruven drogs rakt igenom stroppen. så jag körde lättvindsbräda på överriggad 13 i lagom byig vind, det var skön åkning men inget utvecklande.

Kan du inte säga vad som saknas och så kan den som saknar den beskriva färg, doft, annars kanske man märker det först nästa gång man sticker ut.

• georgi

Medlem
    22 mars, 2007 vid 11:04

gul pump

• georgi

Medlem
    22 mars, 2007 vid 11:06

Jag sticker dit idag igen. kommer vara där fram till kl 1800…

mob 0706 074777

• snygging

Medlem
    23 mars, 2007 vid 06:51

@Georgi 371614 wrote:

Jag sticker dit idag igen. kommer vara där fram till kl 1800…

mob 0706 074777

tack så mycket gubbs! Vet inte vad som händer men all utrustning håller på att falla ihop, 5th linan gnagdes av, fenan höll på att rammla av, men det positiva var att jag inte tappade kiten eller fenan och att jag missade den dära stora stenen med 1m efter en hård landning på det grunda 🙂 Vinden kunde man absolut inte klaga på!

• yann

Medlem
    23 mars, 2007 vid 07:10

Gottegris! Själv fick man nöja sig med lite gubbskejt…

• yfo

Medlem
    23 mars, 2007 vid 08:31

Det var gött, men fan så kallt. Känns som man har bränt sig längst ut på fingrarna xD.

Var tvungen att flytta igår så kunde inte komma :[. Var det något att ha?

• georgi

Medlem
    24 mars, 2007 vid 18:25

Lite pics

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Viktigt för er som surfa i gottskär idag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.