Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Viktor A. Pump vid väg 100.
-
Viktor A. Pump vid väg 100.
Publicerad av appelqvist på 29 september, 2009 vid 21:05Tjena Viktor!
Du glömde din svart och grå pump vid väg 100 idag. Jag har den i min baklucka om du vill återse den. Brukar hänga vid väg 100 så hör av dig så kan du få den där.
/Johan
mattiasn svarade 15 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Appelqvist;579583 wrote:Tjena Viktor!
Du glömde din svart och grå pump vid väg 100 idag. Jag har den i min baklucka om du vill återse den. Brukar hänga vid väg 100 så hör av dig så kan du få den där.
/Johan
Akta så inte Jacobb snor den bara!!!
-
jag bara väntade på att den skulle komma! vinden kommer vid 5 btw.
-
jakobb;579709 wrote:jag bara väntade på att den skulle komma! vinden kommer vid 5 btw.
Yes…som ett brev på posten.
Jag sticker till Klagshamn eftersom vinden ska bli lite åt SV.
-
jakobb;579713 wrote:hm ok.. nä jag tror på höllviken!
Byigt blir det!
Ha det gött där!
-
jakobb;579717 wrote:mm det ska jag! hoppas du kör in i en sten eller nåt!
Ingen fara, stenarna får man ta!
Hör av dig om du ändrar dig och vill med till Klagshamn. Åker om 10 min. -
will do 🙂 tröjorna har kommit om du inte redan visste det
-
jakobb;579722 wrote:will do 🙂 tröjorna har kommit om du inte redan visste det
Fick mess av Jocke.
-
Var lite nervös för att Jakob skulle utge sig för att vara Viktor faktiskt. Jag har vaktat pumpen hela dagen.
Själv har man ju två Jenna J XL pumpar nu. :cool2:
Väg 100 imorgon! Det blir rejält med blås! Ska jag skriva en lapp till din fröken Jakob?
-
Appelqvist;579798 wrote:Väg 100 imorgon! Det blir rejält med blås! Ska jag skriva en lapp till din fröken Jakob?
Ja snälla!! evigt tacksam! Ska jag höra med hemmet om farbror får ta en eftermiddags-session? 😉
-
jakobb;579810 wrote:Ja snälla!! evigt tacksam! Ska jag höra med hemmet om farbror får ta en eftermiddags-session? 😉
Ha ha…där kontra du bra räkan . 1-1!!
Logga in för att svara.