Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilka drar nu till Sydafrica då??

  • Vilka drar nu till Sydafrica då??

    Publicerad av anonym-anvandare på 10 december, 2002 vid 18:09

    Vi är ett gäng från Åhus som sticker den 10:e Januari, jag (Andreas Olandersson) och tvillingbrorsan plus ett par gubbar till. Har fått en rapport om seglingen dom senaste 14 dagarna, verkar grymmt…dom har seglat 13 av 14 dagar. Ser ut att kunna bli en kanonsäsong om jämför med förra.
    Hade varit kul och höra vilka andra som ska ner??
    //S-66

    anonym-anvandare svarade 21 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 19 Svar
  • 19 Svar
  • lars_k

    Medlem
    10 december, 2002 vid 18:26

    Jag drar ner den 7 Jan. Kul med fler Åhus-bor. Jag växte faktiskt upp i Åhus…
    Hade ett par bra dagar i Revhaken i våras, kommer ihåg att du var där, Andreas. Jag såg din kombinerade table-top-framåt, den var go =)
    Vi ses där nere!

  • jopi

    Medlem
    10 december, 2002 vid 19:24

    Fyra grabbar från Ronneby drar ner den 2: januari varav två var närvarande en kall november dag på Lindö tillsammans med dig Andreas. Men jag antar att farbror din har informerat dig om vår resa smile.gif. Vi ses!

  • mackan888

    Medlem
    10 december, 2002 vid 21:05

    Jag och brorsan drar den 8: e januari från sthlm.Hur gör ni andra med utrustningen? Tar ni med er eller? isåfall vad får ni pröjsa?
    Vi flyger med KLM, och får pröjsa 2000:-/kit för att ta med utrustningen ner.

    Syns där nere!

  • lars_k

    Medlem
    10 december, 2002 vid 21:28

    KLM här också. 200 dallas båda hållen…inte bra…man får många öl för dom pengarna.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 december, 2002 vid 14:04

    Vi får med pröjsa 200 sallad, och det är ju hutlöst men vad gör man inte…tänker inte åka runt på ngt jävla skräp heller. Fan vad kul med lite fler Blekingar.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 december, 2002 vid 16:28

    5 killar från Halmstad!!!

  • endy

    Medlem
    11 december, 2002 vid 19:50

    Ähh….lika bra att stanna här doggan kommer rocka hela vintern wink.gif
    Ha det bra as tongue.gif

  • anonym-anvandare

    Medlem
    11 december, 2002 vid 21:21

    ha..ha nu börjar det likna ngt!!! fler som anmäler sig..kom igen!!

  • krille

    Medlem
    11 december, 2002 vid 22:22

    Fan Andreas, jag blir inte avundsjuk det minsta. Jag tror att det kommer att gå av på Torö i Januari och så……och det missar Henke i alla fall………..och så är det ju samma vattentemp som i SA då i alla fall…..inte det heller, OK då…….jag e SKITAVIS.
    wink.gifKrille

  • ove226

    Medlem
    12 december, 2002 vid 07:50

    Surferic Ts…. är redan där nere o rippar!

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 december, 2002 vid 15:18

    Kan du inte berätta om läget…?:)

  • krille

    Medlem
    12 december, 2002 vid 15:41

    OK, ngt säger mig att han inte har denna mundering som för några veckor sedan grin.gif

    //Krille

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 december, 2002 vid 18:34

    stanna hemma och arbeta som normala människor, sådana som ni gör att det går dåligt för sverige, för jag antar att många av er går på a-kassa eller socialen.Själv skulle jag må skit av att andra får betala min resa.

  • lars_k

    Medlem
    12 december, 2002 vid 18:47

    Du måste skämta, vara smått avundsjuk eller faktiskt vara en skithög. Har sparat semesterveckor, jobbade hela sommaren, tog bara några strödagar de få dagar det blåste. Nu ska det äntligen bli 4 veckor semester, precis vad jag behöver =)

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 december, 2002 vid 05:04

    jag säljer min kropp när jag reser, det funkar med:)

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilka drar nu till Sydafrica då??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.