Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing www.uniquestore.nu – världens sämsta hemsida ?

  • www.uniquestore.nu – världens sämsta hemsida ?

    Publicerad av anonym-anvandare på 12 april, 2000 vid 16:42

    synd att de inte lyckas fixa en sida som man kan titta på så länge att man hinner se priserna,
    innan man p.ga. huvudvärk tvingats lämna nätet för länge sedan …

    robin svarade 24 år sedan 3 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 april, 2000 vid 17:27

    vet inte ens vad affären ligger men ditt inlägg måste vara det sämsta jag sett på länge…………..

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 april, 2000 vid 18:35

    nja, måhända låg det lite efter ditt i fråga om kunskap … det var verkligen smart att replikera på inlägget genom att berätta att mitt inlägg “var det sämsta jag sett på länge” – mer sånt på konfen !
    “jag vet inte ens var affären ligger” – det kan inte vara så att det är du som har suttit i källaren och skruvat ihop detta mästerverk till websida som nu går under namnet http://www.uniquestore.nu
    kanske var det ett onödigt påhopp, och visst, herregud visst finns det möjlighet att hitta fram till prislistan på sidan utan att tvingas söka upp medicinskåpet, men det är iaf nära att man lessnar när man ser indexen som mest liknar första sidan ur en målarbok
    men enligt dig är sidan en klar toppklass sida, med överskådlighet och enkelhet.
    tack

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 april, 2000 vid 18:57

    lessen att göra dig besviken platon men jag har inget med sidan att göra, jag tycker bara att den typ av inlägg som du skriver saknar mening….

    du kan väl lägga ut adressen till din sida som du pratade om så alla kan få se hur en bra hemsida (även om det inte är surf) enligt din mening skall se ut.

  • windseeker

    Medlem
    12 april, 2000 vid 19:26

    tyvärr måste jag nog hålla med Platon som du kallar honom, ett hett tips är att personen som ligger bakom uniqestore knappast lär bli headhuntad av nån webbyrå innan påsk. men vad vet jag, jag är ju bara konsument.

  • robin

    Medlem
    13 april, 2000 vid 07:24

    Här kommer en ny surfaffär och tar in ett märke till Sverige som de dessutom säljer till bra priser! Och vad händer? Istället för att bli glada över den nya affären vräker ni på konfen ur er en massa skit om hur ful sidan är! Jag håller med om att den är svårläst och att jag hellre skulle se en helfärgad bakgrund än en surfbild som gör att man knappt kan läsa texten, men det är ju trots allt innehållet som räknas!! Eller?

    /Robin

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 april, 2000 vid 07:30

    bra sagt!!! ett gott råd kan man säga på många olika sätt men folk lyssnar nog mer på ett på ett trevligt sätt framlagt råd

    Naturisten

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 april, 2000 vid 08:27

    självklart är det kanon att det kommer en ny surfbutik, helt underbart, det bästa som kunde hända just nu !
    men vadå, lite tips/klagomål kan väl få slinka ut ändå. Om inte annat för deras eget bästa. På Internet kommer dom inte sälja mycket, hur många besöker den sidan mer än en gång. Även om de vill hålla nere sina kostnader är det frågan om det är det dom gör.
    Med en liten kostnad som en “riktig” hemsida skulle kosta, så skulle dom garanterat bli mycket mer populära och omtalade … d.vs. sälja mer.
    En sån sida ger ju direkt intrycket av totalt ointresse och oseriöst affärstänkade. Visst känns det väl tryggare att handla över nätet om man beställer från t.ex. http://www.north-windsurf.com ?

    /L.b Trans

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 april, 2000 vid 08:50

    Om inte annat så lär butikerna få mycket gratisreklam av alla konfinlägg. Hur många som läst debatten om SP och nu senast
    http://www.uniquestore.nu har inte gått in på deras sidor?

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 april, 2000 vid 09:08

    bra poäng

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 april, 2000 vid 09:11

    Ja, fy skäms, ett iskallt mottagande…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    13 april, 2000 vid 09:17

    javisst, alla som läser denna disskution kommer nog besöka sidan …
    men endast för att förvånas över hur ett “företag/butik” kan visa sig såå oseriösa.
    frågan är om det är “reklam” för butik att visa upp en sådan sida. Det ser inte ut som hemsidan för ett satsande, seriöst företag
    mer som en avdankad 80-tals surfare som försöker sälja sitt stöldgods från sin surf/hasch-resa runt jorden.
    nej, så allvarligt kanske det inte är.
    men INTE verkar butiken seriös !?
    det väntar ju att se hur leveranser m.m fungerar.
    men en RIKTIG sida skulle göra gott för VÅRA SATSANDE SUFBUTIKER …

    /L.b Trans

  • robin

    Medlem
    13 april, 2000 vid 17:04

    Man kan ju tänka lite på hur man klagar… Meningarna “www.uniquestore.nu – världens sämsta hemsida ?” och “snygga till sidan….den ar hemsk!!!!!!!!!” m.fl. ger ju inte så kul vibbar…

    /Robin

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing www.uniquestore.nu – världens sämsta hemsida ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.