Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Vilken Aquapac till Geko201?

• fredrik-ygge

Medlem
    25 juni, 2006 vid 21:16

Kolla:
    http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=38853&highlight=aquapac

Jag kör 205 till min Geko 201. Fungerar jättebra. (Den är dock en gnutta stor. Finns det en mindre modell skulle denna kunna fungera.)

Edit: Kollade deras hemsida och blir osäker. Det är nog 208 jag har. Du skall i varje fall definitivt välja den med både armrem och karbinhake. Den som är 155 mm borde räcka bra.

• malun

Medlem
    26 juni, 2006 vid 09:25

Tackar för tipsen!
    Mina tidigare sökningar i forumet resulterade tyvärr inte i något vettigt.
    Men nu vet jag att det får bli en Pro Sports Mini 206.

• imported_hakan

Medlem
    27 juni, 2006 vid 16:38

jag beställde en 206:a til min Geko 201.

/Håkan

• svanvik

Medlem
    30 juni, 2006 vid 08:21

Var köper ni dessa? Kollade med Claes Ohlson som tippsats om på denna sida men de hade inget att spänna runt armen i alla fall.

• jps

Medlem
    30 juni, 2006 vid 08:27
    Svanvik wrote:
    Var köper ni dessa? Kollade med Claes Ohlson som tippsats om på denna sida men de hade inget att spänna runt armen i alla fall.

Kolla här: http://www.aqua-life.se/varfinns.htm

• malun

Medlem
    30 juni, 2006 vid 09:17

Jag beställde direkt från Aqua-lifes hemsida genom att betala in till deras postgiro och skicka ett mail. Aquapacen kom 2 dagar efter på posten 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA