Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vilken Bräda?

• falsterbo

Medlem
    9 maj, 2009 vid 20:08

Om ingen redan skrivit det så kan jag tillägga att du borde testa brädan innan du köper, om du får möjlighet alltså. Köper du ”rätt” underlättar det sjukt mycket, framförallt om du ska lära dig ta höjd och annat grundläggande.

• _sofia_

Medlem
    10 maj, 2009 vid 00:29

Ja fan 100 mil e ju int långt enligt min mening, checka in sidan Suesias för mer info.

• gh0st

Medlem
    10 maj, 2009 vid 07:42

Han har precis börjat kita, att testa en bräda när man inte kan ta höjd eller stå på brädan ännu ger inte så mycket, därför gör han helt rätt i att fråga oss här för tips.

Jag hade kört på Hazen, det är en bräda som kommer göra din lärokurva skarpare. Det blir lättare för dig att lära sig helt helt enkelt. 2:a hands marknaden är dessutom rätt bra på den eftersom det är riktigt många som vill lära sig att kita. Har dock inte testat Rivalen så jag kan inte uttala mig om den.

• henkelu

Medlem
    10 maj, 2009 vid 08:49
    gh0st;545655 wrote:
    Han har precis börjat kita, att testa en bräda när man inte kan ta höjd eller stå på brädan ännu ger inte så mycket, därför gör han helt rätt i att fråga oss här för tips.

Jag hade kört på Hazen, det är en bräda som kommer göra din lärokurva skarpare. Det blir lättare för dig att lära sig helt helt enkelt. 2:a hands marknaden är dessutom rätt bra på den eftersom det är riktigt många som vill lära sig att kita. Har dock inte testat Rivalen så jag kan inte uttala mig om den.

Tackar tackar! Jag har dock inte sett så många som säljer Haze brädor. Vilket i och för sig tyder på att dom är för bra för att säljas kanske…… bara en tanke. 🙂 Rivalen är ju ny för i år så kanske inte så många som prövat den ännu.

Tack i alla fall!

• samhansson

Medlem
    10 maj, 2009 vid 09:49

ta cöstom SUESIAS

• haze

Medlem
    10 maj, 2009 vid 10:56

gh0st har så rätt så… Fast enligt sourra så har vi ju båda fel…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vilken Bräda?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.