Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Vilken spot ska vi välja på lördag?
-
Vilken spot ska vi välja på lördag?
Publicerad av biorno på 19 oktober, 2005 vid 19:44Windguru lovar Öst klockan 11’a, Syd klockan 14, Väst kl 17 och nord klockan 20…. tack tack.
coffer svarade 19 år, 6 månader sedan 11 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Hey! Glöm inte fredan…Kan bli nåt då med lite flyt…Vindriktningen verkar företrädesvis bli gammal hederlig SV då så man slipper åka Östergötland runt.
-
Lördg är det VisingsÖ som gäller, låt vinden komma bara. Ö jäveln är så pass liten att vi kan köra i cirklar när vinden vänder runt ön…
Fredag, hmm…hinner inte efter jobbet. Det blir mörkt redan vid 18.20 och svin kallt. Nej, lördag blir det…
/Peter
-
tentar till 13 sen är jag på va fan som helst!
kajta supa you name it! (bara det inte kostar pengar, har 200kr kvar tills den 27e)
-
ge mig ditt kontonummer så får du hundringen jag är skyldig dig =)
-
Nej bara när det är 20+ grader i vattnet
Hur är det med grabbarna i Ängelholm? Lever dom?Kan nog inte på lördag men om det blir vind på
söndag så är jag på! -
Ja prognosen ser ju bra ut för både lördag och söndag, 4 resp 1 m/s…
nej helgen är vigd åt sponken. Östgöta kiters unite, vi ses på den 3’e parkbänken från drottningbron, medför 1 st flaska skeppet och 1 st sockerbit så kör vi gärnet !
-
Äh vad tusan, skriv ”Syntax error” på skärmen och stämpla ut vid 14. Alla andra gör det…På WG ser det ut som fredan är bästa dan. Apropå grisekallt, så är det oftast/troligtvis något kallare i vattnet runt Visingsö eftersom det inte är lika grunt och vattnet inte fångas upp på samma sätt som i t ex Varamon.
Kan vi inte köra lite landkite till helgen om det blåser iaf 4 m/s? Sno en lådbil, köra kundvagn, barnvagn, vatusanvadsomhelst…Stolletävling på Stångebro…Biorno kan sitta och titta på med sina flaskskepp.
-
jävlar va gött det ska bli med sprit i helgen. När skriver du Olle? ska du med till Flamman på freda?
-
Svar till:
Ja prognosen ser ju bra ut för både lördag och söndag, 4 resp 1 m/s…
nej helgen är vigd åt sponken. Östgöta kiters unite, vi ses på den 3’e parkbänken från drottningbron, medför 1 st flaska skeppet och 1 st sockerbit så kör vi gärnet !
[/ QUOTE ]
ey fan, det är ju nästan utanför min balkong där
-
Fredag då?
Funderar på att dra ut vid 7 på morgonen kanske innan jobbet!
Ingen som e på då lr? VSV, kan d bli bättre i varat. -
Svar till:
har du fått jobb? inget lösdriveri?
[/ QUOTE ]
Inte då
Han har bokat möte på parkbänken klockan 9 med de andra motalaborna.
Logga in för att svara.