Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing vilken våtdräkt!?

• vilken våtdräkt!?

Publicerad av anonym-anvandare på 8 april, 2005 vid 11:09

Jag har tänkt köpa en ny våtdräkt men har svårt att välja vilken. Är det någon som har erfarenhet av Gul contour steamer 5/3 respektive neilpryde 3000 SD 5/3?

oscarb svarade 20 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • bohm

Medlem
    8 april, 2005 vid 17:25

lägg till 600spänn o köp en ripcurl Stinger 5/3… snyggare, varmare och skönare smile.gif

• skye10

Medlem
    8 april, 2005 vid 20:23

Svar till:

Jag har tänkt köpa en ny våtdräkt men har svårt att välja vilken. Är det någon som har erfarenhet av Gul contour steamer 5/3 respektive neilpryde 3000 SD 5/3?

[/ QUOTE ]

Jag har NP 3000 och är mycket nöjd me den. Tätar gött. Ful som fan är den men den e ju billig, typ 1600 kr. Ett par feta skor och torrhandskar så e de gjutet. Isen har precis släppt i Stockholm och vi var i vattnet i förrgår. Märkte ingenting (att det var kallt). GUL är ju lite snyggare. Stingern ännu snyggare. Maui Magics Steamers dock absolut snyggast!

Men e man ful som stryk själv så ä de ju skitsamma.

(INTE dig jag menar)

• backe

Medlem
    9 april, 2005 vid 10:29

Fick min nya NP 5000 idag, ganska lik föregående årsmodeller. Lite dyrare men varm.

• oscarb

Medlem
    9 april, 2005 vid 11:20

Jag har en NP 3000 5/3 och är helt klart nöjd. Åkte till november med den i höstas!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA