Senaste nytt Forums Vilken våtdräkt ska man köpa för höst/vår surf?

• sunkan_

Medlem
    2 september, 2003 vid 20:17

Jag kör en Sola Syber Titanium 6,5,4,3mm semi-dry som funkar längre än vad händerna klara med NP’s vantar med hål i handflatan. Har en torrdräkts huva när det är riktigt kallt, men i år har jag köpt en rashguard med huva som jag ska se hur länge den funkar.

• nordgren

Medlem
    2 september, 2003 vid 22:25

Kör med Np 3000sd, fungerar finfint, 1999:- på SP.

• s

Medlem
    3 september, 2003 vid 08:29

Jag har en ProLimit Proseries ZF Steamer 5/3.
    Den har kort, vertikal dragkedja bak. Och man kryper liksom ner i dräkten och drar en stor flärp över huvudet bakifrån innan man drar upp kedjan. Så det blir helt tätt som en torris fast man slipper den eländiga stela dragkedja som en torris har. Dessutom kan man klä på och av sig själv…
    Supersmidig i gummit – mycket smidigare än min tunna sommardräkt faktiskt. Rekommenderas.
    Kolla här: http://www.pro-limit.nl/2003/displayitem.php3?item_id=467

/Staffan

• hstrom

Medlem
    3 september, 2003 vid 08:35

Den verkar riktigt bra… vet du vem som säljer den i sverige?

• anonym-anvandare

Medlem
    3 september, 2003 vid 08:38
  • fenan

Medlem
    3 september, 2003 vid 16:14

Hej S… vart köpte du din dräkt, på de länkarna som står har de inte den modellen som du tipsar om, fast evo3 kanske fungarar lika bra?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vilken våtdräkt ska man köpa för höst/vår surf?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.