Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › vill ha en bräda
-
vill ha en bräda
Publicerad av christianengorebro på 6 december, 2007 vid 18:53gratis..nej men allvarligt en bräda ca 128-130 38-40 nått sånt…den jag har nu är för klumpig, nån som har nån billig?
har kikat lite på köp o sälj…men fanns inte mycket därskejtar_henke svarade 17 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Checka in min Cabrinha Custom också. Fast den väger ju mer än mina andra jag haft, du sa att du ville byta för att din gamla vad ”för klumpig”. Den är byggd för att fixa sliders
-
Hej!
Jag har en slingshotbräda som är 122 x 38. Den är i hyffsat skick utseendemässigt och säkert som ny användarmäsigt. -
Jag har nog brädan för dig.
En helt ny, fortfarande inplastad Liquid Force Recoil 130×39.
http://www.liquidforcekites.com/boards_recoil.htmDet är den svart/röda. Hur fet som helst.
-
Jag har en Annton.. Men den är inte billig.. Den är gryyyyym. Sjuk pop och älskar den. Men ska köra annat nästa år… Men fan tveksam om jag ska sälja den.
-
Jag har ett gäng med 07&08 northbrädor.
Maila på christian@tablas.se om du vill ha priser etc.
/Chrille -
If you guys all hang on I will put together a sponsorship deal for the new store in malmö, choose what you want.. Nobile, EH.. the list goes on….. Henke, be honest now, you are selling your board cos you use sticks like a pirate and can hardly walk let alone kite.
Logga in för att svara.