-
Vill Hem!!!
Sag Precis Prognosen for Skane pa DMI!!!
Vill hem ifran Pozo!!!
LOVA att ni ger garnet i Skanor imorgon, onskar att jag kunde varit dar!Stoffe(S-80)
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vill Hem!!!
Sag Precis Prognosen for Skane pa DMI!!!
Vill hem ifran Pozo!!!
LOVA att ni ger garnet i Skanor imorgon, onskar att jag kunde varit dar!
Stoffe(S-80)
hmmm. Borta bra men hemma……
Men de är väl inte blankt på Pozo nu?? 
Ha d gött
Tjena !
Vi hade fullt drag i Fulltofta förra måndagen. Hela 7! åkare ute. Har nog inte hänt sen sist du va där 
Skulle dra dit Åberg också, men han envisas med sitt golfspelande 
/Joakim Westerberg
Om man anda vore i pozo, jag befinner mig usa Iowa, finns inte vatten nagonstans. Det gor ont nar man ser vad det blaser hemma i Gbg!
/Tobbe
ha mage att klaga! ett lånt finger till dig och håll käften på dig din j#vla sunkråtta. hoppas du slår dig riktigt mkt på stenarna när du snublar ut vattnet imorrn’. sol och vind hela helgen här hemma, haha!
phulip ”myto” malmgren
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.