Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Vill någon köpa en EH?

• gugge

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 15:51

Helt underbart!

• larssa

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 17:39

Ja som det kan bli ibland wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 20:23

priserna är tagna från eric egen hemsida.

875.00 USD
    United States Dollars = 6,696.50 SEK

• anonym-anvandare

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 21:45

1,000.00 USD
    United States Dollars = 7,646.49 SEK

så även om den kostade 1000dollar känns 6000 aningen saftigt när den är begagnad.

kan ge 5000 då. med tanke på hur lite man får för alla kitegrejer begaganade nuförtiden känns det som ett ganska generöst pris.

mvh jacob

• hengo

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 21:46

udnrar forsfhuarade ouhur mycjket brädkjan vägher.,-.,,..

• anonym-anvandare

Medlem
    9 oktober, 2003 vid 21:48

max 2kg med allt hoppas jag…!?

• pepa

Medlem
    10 oktober, 2003 vid 04:55

En respuesta a:

1,000.00 USD
    United States Dollars = 7,646.49 SEK

så även om den kostade 1000dollar känns 6000 aningen saftigt när den är begagnad.

kan ge 5000 då. med tanke på hur lite man får för alla kitegrejer begaganade nuförtiden känns det som ett ganska generöst pris.

mvh jacob

[/ QUOTE ]

Vad menar du? Jag har sålt alla mina grejer för överpriser. Sälj den för 6 papp Kicki! Minst!

• anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2003 vid 08:45

DEt är aldrig fel att veta hur mycket den förra personen som använde brädan vägde… den är byggd som sagt custom made så den är gjord för min vikt. Brädan väger väl ca 3 kg? Äh, jag vet inte. Den väger betydligt mindre än en produktionsbräda. EH är känd för sina lätta brädor.
    Ciao,
    K

• anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2003 vid 08:52

Vad vägde Rambos gamla? Vad sålde han den för förresten. Min är nyare än hans var och en mycket bättre bräda än vad R hade…. så det så Rambo, jag skiter i vad du säger! Min är bättre. Hade jag inte varit så bortskämd så hade jag inte sålt den.
    För er som vill köpa av Eric direkt så skriv ett mail och fråga om priset, då får ni se att man inte ska tro allt man läser.
    Peps, du är en underbar kille! lav ya! Jag är förresten lika kåt på dig som jag var den kvällen i Varberg… men jag är ju kåt 24/7. PÖÖÖÖÖÖÖÖÖSSSSSSSSSS,
    Kicki

• pet

Medlem
    10 oktober, 2003 vid 09:29

HOLY CRAP, Peps!!! ooo.gif

• rambo_johnson

Medlem
    10 oktober, 2003 vid 09:32

man säljer inte sin EH. ja har kvar båda

• anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2003 vid 15:12

Va?! Jag trodde du sålde den? Vad tycker du om hela affären? Jag har förresten fått mail av Stan… the shipment is on its way. Fett nock! (norskt Tuva uttryck)
    c ja,
    kickster

• anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2003 vid 15:18

Det är inte som det låter, det var egentligen väldigt oskyldigt, varken handtag, famntag, klapp eller kyss. Jag var bara för full på rödvin så jag dreglade på Peps. Han är ju ett kap men inte när han kommer upp till en nästa dag och säger… ”du var ganska kåt på mig igår eller hur?”
    Du är go ändå Mr smooth,
    Kicki

• anonym-anvandare

Medlem
    10 oktober, 2003 vid 17:40

Bräda hit och bräda dit, sätt in ”annons” på säljes.
    Är du singel?
    /12m2 24cm

• rambo_johnson

Medlem
    10 oktober, 2003 vid 20:35

for helvede kicki, hoppas du var ordentligt full när du skrev alla dina inlägg.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA