Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vill SBF döda Freestylen???

• Vill SBF döda Freestylen???

Publicerad av anonym-anvandare på 19 december, 2003 vid 12:17

WAVE/FREESTYLE
    Öland 21-23 Maj SM Freestyle
    Abbekås juni eller augusti
    Båstad 2-4 juli
    Halmstad 10-12 juli
    Varberg 4-26 september, första helg FS samt waiting period kommande helger för Wave SM
    Den enda tävling som ligger när det är vind ofta enligt SMHIS vindstatestik Öland.
    Resten ligger när det är dåligt med vind.
    Det är ju bara att kolla dom sista åren. Det är ju bara på Öland det är vind.
    Mitt förslag är april och maj
    september och oktober.
    Fan man skall ju inte kunna vinna cupen som vanligt på en tävling. Sedan spika en reservhelg
    Bara ett förslag.

styret svarade 22 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • styret

Medlem
    19 december, 2003 vid 12:34

om det handlar om att döda sporten eller att försöka dra semesterfirande till tävlingarna vet jag inte. men det sissta är nog en rätt stor anledning. Ett försök att få mycket publik til tävlingarna a´la europacupen.
    det är iofs ingen direkt utarbetad teori från min sida utan bara en ren reflektion.

men jag håller med dej

• anonym-anvandare

Medlem
    19 december, 2003 vid 12:48

En annan punkt kan ju vara att hitta tävlingsarrangörer som är villiga att ställa upp på vår och hösten.

• styret

Medlem
    19 december, 2003 vid 12:55

säkerligen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA