Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Villka storlekar kor ni med i Skane?

• Villka storlekar kor ni med i Skane?

Publicerad av anonym-anvandare på 14 maj, 2003 vid 22:34

Hejsan hejsan!
    Hoppas allt ar bra med alla i Skane och Goteborg… och resten av landet sa klart, men viktigast ar det till mina gullegrisar fran Cabarete! Sitter pa Net Phone och fick forra veckans lon idag… 300 dollar!! Inte illa! I alla fall sa ar jag nyfiken om jag kan anvanda min Skoop 11.5 hemma? Ar det som har att det gar i alla vader? Vi ses i sommar, jag ar hemma den 23 juli.
    Puss och kram,
    Kicki

annas svarade 21 år, 12 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    15 maj, 2003 vid 08:09

Du har ju hengtoch lökat wink.gif i habo hela förra sommaren du om någon vet vel vad vi kör för något! / pontan

• anonym-anvandare

Medlem
    15 maj, 2003 vid 13:53

Pontan skall inte vara stöddig, då det är han som är lökningens ambassadör och beskyddare. En förklaring till att man sällan ser dig på vattnet kan vara att du är mer förtjust i ölsupar än kallsupar wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    15 maj, 2003 vid 14:41

Olle du är en vidrig man som sig bör o de e bra!

• annas

Medlem
    15 maj, 2003 vid 16:14

Tja tjejen!! När kommer du hem egentligen..??
    11.5 är nog schysst om du bara ska ha en drake. Men på sommaren är det ganska ofta det blåser typ 5m/s, dvs stoor drake. Jag har kört ganska mkt 16.5 sen jag kom hem, och 12.. Mindre än så behöver man inte så ofta, särskilt inte på sommaren. Ses snart??

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Villka storlekar kor ni med i Skane?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.