Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilse i pannkakan

• Vilse i pannkakan

Publicerad av fj69 på 6 april, 2006 vid 12:45

Jaha, det våras i ny stad efter genomförda flyttplaner. Surfsuget kommer sannolikt betvinga kylan i helgen. Boendes i Högsbo Gtbg undras lite försiktigt – jag ser i o f s att frågan redan väckts – vad skall man åka i morgon för att möta lite andra surfare och slippa segla själv.

Tolkar ni prognoserna som att resan till Varberg kan löna sig?

Kommer några av er satsa på ställen på närmare håll? Vilka?

Ja detta är vad jag obönhörligen ägnat dagens arbetstid till att fundera kring.

//Fredrik

fj69 svarade 19 år, 1 månad sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • s

Medlem
    6 april, 2006 vid 13:02
    FJ69 wrote:
    Jaha, det våras i ny stad efter genomförda flyttplaner. Surfsuget kommer sannolikt betvinga kylan i helgen. Boendes i Högsbo Gtbg undras lite försiktigt – jag ser i o f s att frågan redan väckts – vad skall man åka i morgon för att möta lite andra surfare och slippa segla själv.

//Fredrik

Välkommen till 414-ghettot!!!
    Vi är en hel del surfare som satt vårt bo i Högsbotorp (vid Axel Dahlströms torg).

Imorgon ser prognoserna varierande ut, blåser det mer norrut och SV som det ser ut på DMI så är det nog Getskär som gäller (vid Stora Höga).
    Blir det hårdare vind och med söderut så drar vi till Varberg alternativ Torkelstorp.

/Staffan

• fj69

Medlem
    6 april, 2006 vid 13:34
    S.. wrote:
    FJ69 wrote:

//Fredrik

Välkommen till 414-ghettot!!!
    Vi är en hel del surfare som satt vårt bo i Högsbotorp (vid Axel Dahlströms torg).

Imorgon ser prognoserna varierande ut, blåser det mer norrut och SV som det ser ut på DMI så är det nog Getskär som gäller (vid Stora Höga).
    Blir det hårdare vind och med söderut så drar vi till Varberg alternativ Torkelstorp.

/Staffan

• fj69

Medlem
    6 april, 2006 vid 13:39

Tackar för beskedet, gott att det finns likasinnade runt ikring Högsboområdet. Området har valts med omsorg, Vad är det för förhållanden – lite kort – vid getskär?

• s

Medlem
    6 april, 2006 vid 15:17
    FJ69 wrote:
    Tackar för beskedet, gott att det finns likasinnade runt ikring Högsboområdet. Området har valts med omsorg, Vad är det för förhållanden – lite kort – vid getskär?

Platt, grunt – bra freestyle.
    Funkar bäst på VSV.

/Staffan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vilse i pannkakan

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.