• ola_p

Medlem
    29 april, 2003 vid 12:24

den kommer förhoppningsvis… verkade ju som det passerade en front alldeles nyss… Skulle ju blåsa på eftermiddagen…

• anonym-anvandare

Medlem
    29 april, 2003 vid 13:03

Kollade just på danska observationer och det har ökat till mellan 10-15 på Jylland!!!!!!!
    kanske blir vind endå.

• ola_p

Medlem
    29 april, 2003 vid 17:15

Vart ute en sväng… blåste hyggligt… men missade absolut bästa vinden för min kusin knäckte sin bom så jag fick in å hämta en ny åt honom… riggen blev en smula tung med en extra bom… tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    29 april, 2003 vid 17:20

I Mellbystrand har det blåst hård sydvästvind 5,0 var lagom.

• endy

Medlem
    29 april, 2003 vid 18:45

Kul, det måste blivit lite bris på det hela på något sätt…
    Jag körde i halmstad överiggad 7,1 dock tongue.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    30 april, 2003 vid 05:13

Var körde du då Andreas ?
    Tyckte det såg halvdött ut på alla vindsidor.
    Livräddarna visade bara 5m men det kanske inte är rättvist vid sydväst ?

• endy

Medlem
    30 april, 2003 vid 06:42

Jag körde i tylösand (tyvärr) och det blev riktigt bra, med vind iaf, framåt 18 var det bra dryga 8-11 m/s, precis som
    prognosen hade sagt…våga lita nån gång..nääääää wink.gif
    Den mäter bra vid SV kolla statistik så ser du hur det blåste igår http://www.tylosand.net/vader/alltvader.htm

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA