Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindmätare och kamera i Björlanda!!???

• Vindmätare och kamera i Björlanda!!???

Publicerad av anonym-anvandare på 23 juni, 2003 vid 15:58

Vore det inte bra med en vindmätare och webkamera i småbåtshamnen i Björlanda, Göteborg. Någon som har nått förslag om hur det går att fixa, ex sponsrad hemsida mm. Skulle sitta fint för de som har en bit att åka och inte vill känna sig blåsta.
    /gust

JOHN_J_RAMBO svarade 22 år, 8 månader sedan 1 Medlem · 2 Svar
  • 2 Svar
  • Knatte

Gäst
    23 juni, 2003 vid 17:41

Det hade varit kanonbra med en väderstation på webben. Har tyvärr inga bra föreslag på vem som skulle kunna sponsra kalaset. smirk.gif

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    23 juni, 2003 vid 19:04

boys boys wink.gif
    Jag mailde någon satans Webmaster som finns på hemsidan..men jag fick nog inte så mycket till respons.
    Vet inte vart man borde vända sig, men det är ju faktiskt jävligt konstigt rent ut sagt att dom som är Nordens största småbåtshamn inte skulle kunna ha en Webcam ut över hamnutloppet samt en Vindmätare..ha! det skulle varit klockrent, inte bara för oss vindsurfare även för dem som har båtplats, dom som går segla skola o sådant krams som säkert försigår där wink.gif
    Någon med en snäll look o moget framförande kanske borde prata med någon personligen om detta?
    Eller..Tror det hade gjort succe wink.gif

(om du inte vill känna att du åker dit i onödan kan du ringa min mob dem dagar det blåser så kan jag ge dig ett svar,om du vågar lite på det wink.gif E lite stammis just där, så ring någon gång när jag e påväg ner om du vill checka av)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA