Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurf på TV??

  • jox

    Medlem
    4 oktober, 2005 vid 11:20

    Han gör antagligen samma sak den jäveln, fast undrar egentligen hur många som kan supporta honom, finns det typ kikarföreningar eller tongue.gif

  • _alexander

    Medlem
    4 oktober, 2005 vid 11:22

    haha det finns allt möjlig skit nu förtiden inget förvånar mig längre,

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 oktober, 2005 vid 11:41

    Nice! =) Kan köra den medans jag kollar på;
    family guy the movie 😛 Dock så går min taktik snabbare, ca 1000 röster på 5a på vindsurfingen igår eller förrgår… när det nu var!

  • sode

    Medlem
    4 oktober, 2005 vid 11:45

    hehe, har själv andra grejer som kör betydligt snabbare, har väl lagt in ca 1500 5:or idag… men eftersom man inte vet hur mycket loggning de kör på röstningen så är det ju bättre om det kommer från många olika källor… 😉

    Tyckte att var 10:e sek passade bra när det körs över ett webtryne, är det ett tjugotal som kör samtidigt så skyfflar det nog in röster ganska snabbt ändå.

    Många bäckar små, gör en väldigt fin våg, eller hur det var…

  • _alexander

    Medlem
    4 oktober, 2005 vid 11:47

    när slutar detta röstkrig då?

  • jox

    Medlem
    4 oktober, 2005 vid 13:28

    Tävlingsperioden gäller mellan den 1.09.2005 till och med 31.10.2005

    Jisses Vindsurfingen toppar alla rekord nu!!!

  • jox

    Medlem
    4 oktober, 2005 vid 13:32

    Skit också! Det är ju nån jury som kommer att välja ut det bästa förslaget sen! Så det räcker kanske ändå inte med en förstaplats i omröstningen frown.gif

    Urval, vinnare och priser:
    8) Discovery väljer ut de 30 bästa förslagen och sammanställer på en lista ut av samtliga inkomna förslag. Detta urval bedöms även av en rating av användarna på mydiscovery.se. De 30 förslagen går sedan vidare till juryn som väljer ut 3 nominerade. En av dessa väljs ut som vinnare.
    9) Urvalen kommer ej att ge fördel till något specifikt ämne. Alla ämnen kan bli utvalda. Programförslaget skall ligga till grund för en bra och intessant historia som skall ge tittarna till kanalen en unik upplevelse.
    10) Juryn består av en grupp på 3 personer. 2 personer som kommer från dokumentarfilm-festivalen Tempo, och en person som arbetar på Discovery Networks Nordic.
    11) Vinnaren vinner ett första pris. Första priset består av 50.000 kr kontant. Discovery producerar dessutom ett program baseret på vinnarförslaget. Programmet kommer att vara en kortfilm på 2-10 minuter och produktionen startar i början av 2006 för att sedan visas på Discovery Channel i Sverige. De andra två nominerade, vinner 5000 kr vardera.
    12) Vinnaren och de andra två nominerade kommer att bli underrättade senast den 11 november 2005. Prisutdelningen görs på Tempo dokumentärfilmfestivalen den 9 november 2005. Urvalet är fast och kan ej diskuteras.
    13) Vinsten kan ej ändras eller lösas in mot kontanter. Vi reserverar oss rätten att utse en annan segrare till liknande värde om den först utvalde segraren ej går att nå. Vinsten kan ej överföras till annan person. Observera att vi undantar oss allt ansvar för betalning av någon form av skatt, tullsats eller annan kostnad i samband med utdelning av vinsten. Om segraren av någon anledning (inkluderat, utan inskränkningar, anledningarna ovan nämnda) ej anser sig kunna acceptera vinsten, eller om segraren ej går att nå efter rimliga ansträngningar från oss, äger vi rätten att ge vinsten till en annan deltagare, vald på samma sätt via lottning, eller på annat sätt besluta om hur vinsten skall disponeras, utan några förpliktelser gentemot dig.

  • stinger

    Medlem
    4 oktober, 2005 vid 13:32

    Vet inte men jag dyngade givetvis in en 5:a från jobbdatorn, gör likadant från hemdatorn ikväll…

  • _alexander

    Medlem
    4 oktober, 2005 vid 13:42

    4.2
    (11305 röster) ´
    haha klockrent ju nu får kikarna rösta asså för att få ner den

  • anonym-anvandare

    Medlem
    4 oktober, 2005 vid 14:11

    Är man elite så är man!

    smile.gif

  • el_duderino

    Medlem
    4 oktober, 2005 vid 16:14

    sjukt ball!!! knäcker vi 100.000 röster i veckan?
    Undrar vafan dom tror på mydiscovery….
    Det börjar bli mysko när det läggs fler röster på en dag än vad den sidan normalt har besökare på 1 månad!
    hhahahahahah grin.gif

  • el_duderino

    Medlem
    4 oktober, 2005 vid 16:44

    dåligt dåligt, bara jag som kör scriptet nu!!!!

  • irritation

    Medlem
    4 oktober, 2005 vid 17:33

    Lägg märke till att:

    Igår röstade jag ca 300 1or på kikarsnubben
    Då röstade jag även ca 1500-2000 röster (5or) på windsurfingen!
    Idag hag jag haft 44 st sådanna srits uppe i två timmar i streck, vilket ger ett antal tusen röster… kom och klaga när du också har lagt majoriteten av rösterna! (känns så ialla fall!) grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif

  • clemens

    Medlem
    4 oktober, 2005 vid 17:36

    hmm, svårt för 2 personer att båda lägga majoriteten av rösterna, omöjligt?

  • lolve

    Medlem
    4 oktober, 2005 vid 19:06

    Det verkar som om kajtarna också fattat hur man gör (eller snott din ide) ooo.gif

Sida 6 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurf på TV??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.