Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Vindsurfande tjejer
-
Vindsurfande tjejer
Publicerad av jesper_b på 25 oktober, 2004 vid 14:30Tycker det går att göra något mer positivt än vad som sker på annan tråd. Släng in lite bilder på hårdrippande tjejer! Jag börjar med min dotter Tora från Fårö i sommras (5år). /Jesper B
hella svarade 20 år, 6 månader sedan 14 Medlemmar · 24 Svar -
24 Svar
-
…å snart är hon i den här klassen och spöar de flesta killarna…
Seglare; Gran Canaria tjejen Nayra Alonzo, under inspelningen av filmen NEWWAVE på Maui.
( En stillbild från filmen ). -
Jag skall kontakt min surfcompadre, han har tonvis med bilder på surfchics. Det är förövrigt nästan det enda som fotoas när han är på semester.
-
[img]http://www.s-78.com/104_0436.JPG[/img]
Anna Jönsson Haga Park Öland
Emma Johansson Haga Park Ölandtvå brudar som alltid surfar så fort det blåser!!!! Fast jag får lov att erkänna att våra bilder inte är i närheten av bild nr2 på Tora!!!!! Coolt!!!
-
tjo!
här är en bild jag hittade när ajg skulle göra ett montage till en kompis. Hittade tyvär inte den bilden. -
hagabrudarna är alltid på G.
emma jag ska köpa undervattenshus runt jul tänkte jag. så ni kan visa era nya skills när ni kommer hem från margaritas. -
Svar till:
Tjejer ska inte hålla på med sånt.
[/ QUOTE ]
Nä för du är väl rädd att dom är bättre än dig
-
Har lite jag tog i pozo. Skulle gifta mig med denna tjejen på stubben. Hon var så söt.
-
En av pozo local tjejerna som envisades med att visa upp sin rumpa. Här vindsurfandes i det ultimata plagget för bodydrags. stringbikini.
-
Finns fler bilder på pozo tjejerna på min sida
men vill inte sprida
dem för jag fått vissa av frida. -
Coolt!!!
2 år kvar, sen hoppas jag att Tora skall få sällskap av en (minst) lika cool Siri!!
/ Calle -
Du är klok du Jesper. Låt den andra tråden löpa och gör något positivt i stället.
Peter och jag skall gräva i vårt bildarkiv så skall vi nog få denna tråd att bli den längsta!CharlieB
Logga in för att svara.