Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfare till reklamfilm sökes

• Vindsurfare till reklamfilm sökes

Publicerad av sethericson på 14 augusti, 2008 vid 05:15

Hej,

Jag heter Seth Ericson och jag arbetar som stuntkoordinator på Svenska Stuntgruppen sedan drygt 10 år.
    Vi behöver en duktig vindsurfare som ska vara stuntutövare i en norsk reklamfilm.

Det är väldigt snart som detta kommer att äga rum – vi hoppas att kunna göra några tester redan idag torsdagen den 14 aug och inspelningen äger rum nästa vecka 20 eller 21 aug i Nackaområdet.

Bra reklamgage utgår.

Intresserade ringer mig snarast på mobilen nedan.

Drömmen är att du kan redan idag torsdag men jag är även intresserad av att bli kontaktad av dig om du bara kan nästa vecka.

Om du själv inte kan men känner till någon annan som kan så får ni gärna hänvisa denna till mig.

Tack på förhand!

mvh / Regards
    Seth Ericson
    Svenska Stuntgruppen AB / Swedish Stuntgroup Inc

http://www.stuntgruppen.se
    seth@stuntgruppen.se
    Address:
    Johannesfredsv. 12
    SE – 168 69 Bromma
    Sweden
    (+46) 8 26 24 45 office & fax
    (+46) 70 693 40 25 mobile

ubbe svarade 16 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • ubbe

Medlem
    14 augusti, 2008 vid 05:33

Åk ut till Torö idag så har du många att välja på på plats.
    /honken

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfare till reklamfilm sökes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.