Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfingklubb halmstad?

• Vindsurfingklubb halmstad?

Publicerad av irritation på 11 augusti, 2005 vid 17:12

Nu när jag ska köpa en egen bräda cool.gif så blir min morsa lite orolig och undrar om jag verkligen kan vara ensam i vattnet när det inte finns några livräddare.
    Så, om det finns någon vindsurfingklubb i halmstad som man kan vara med i som tar bort morsans orolighet, så säg gärna till!

irritation svarade 19 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • _alexander

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 17:49

hej om jag uppfattat det rätt så är du nybörjare och då är inte ringenäs, vilshärad mm det rätta stället utan västra stranden (dogge) här är det riktigt långgrund och inga stora vågor som bara ställer till det i början. och på tal om att va ensam ute i vattnet, det lär knappast hända OM det blåser cool.gif
    ses på vattnet

• irritation

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 17:58

Finns det några brädskåp där borta på östra stranden? Får la ringa till Johan i morgon och kolla! smile.gif

(bor ganska långt bort. bor i tylösand typ 200 meter från stranden om man går!)

• _alexander

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 18:13

det finns inga brädskåp förutom en bod i ringenäs men det är inget alternativ för dig blush.gif
    och västra stranden var det jag menade, östra funkar också men västra är bättre smirk.gif
    peter har lovat mig om det blir fler juniorer som börjar segla så fixar han ner en kontaniner till västra! om du nu är en junior?

• irritation

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 18:57

Ja, 15 år! Har bara surfat längst med tylösands stranden.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfingklubb halmstad?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.