Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfingpaket tips?

• Vindsurfingpaket tips?

Publicerad av matze på 27 juni, 2007 vid 21:20

Tänkte börja surfa nu till sommaren och har kollat runt lite på internet och i butiker och ser att paketen ligger på 12000 ungefär.
    Har kollat på Udéns och Stadium XXL i Göteborg och paketen verkar rätt lika.
    Går det att köpa billigare på något sätt? Har kollat runt på blocket och köp/sälj-sidan här men det verkar vara rätt dåligt med annonser.
    Jag väger knappt 70 kg och funderar på volymen, vad är att föredra 138 eller 155 l?
    Blir väl antagligen mest segling i Askim eller Fiskebäck för min del.

Mvh Mattias

thoots svarade 17 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • svenne

Medlem
    28 juni, 2007 vid 05:59
  • ola_p

Medlem
    28 juni, 2007 vid 07:49

Kolla runt på de andra butikerna också, surfbutiken har exempelvis http://surfbutiken.se/products.php?cid=35&pid=106

Sen finns det en länklista nånstans där alla shoparna är med.

• matze

Medlem
    28 juni, 2007 vid 16:12

Okej blir nog nån av dem affärerna eftersom de ligger nära och priserna inte skiljer mycket direkt. Är det jätteskillnad på att köra med 138 respektive 155 l i volym tror ni?

• thoots

Medlem
    28 juni, 2007 vid 16:16

Kör på 138 så slipper du släpa på så mycket och har roligt med den lite längre. Har du bestämt dig för att lära dig är det inget problem direkt, jag lärde mig på 100l-bräda.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfingpaket tips?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.