Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfingskola i Sthlm

• anonym-anvandare

Medlem
    10 maj, 2000 vid 20:24

Björkvik är rätt bra. Segla bort åt höger utmed stranden så slipper du krocka med div. dykare. Blåser det hårt blir det guppigt, men nära att lägga i brädan från bil.

• anonym-anvandare

Medlem
    11 maj, 2000 vid 10:48

Tror det finns skola/uthyrning i Farsta eller om det var pŒ 80-talet. Kolla dŠr.

• per

Medlem
    11 maj, 2000 vid 11:44

I Järfälla vet jag att klubben håller på att planera vindsurfingskola i sommar.

Är du intresserad kan du maila mig: per.svanberg@skanska.se så skall jag undersöka saken vidare åt dig.

De bästa nybörjarstränderna i Stockholm är alla stränder där du har någon kunnig person med dig som talar om vad som händer och varför. Dvs alla stränder funkar mer eller mindre.

• anonym-anvandare

Medlem
    11 maj, 2000 vid 15:40

Det finns uthyrning och kurser vi d Solsidan i Saltsjöbaden.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Vindsurfingskola i Sthlm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.