Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › VODOO!!! stick!
-
VODOO!!! stick!
Publicerad av anonym-anvandare på 25 juni, 2001 vid 15:45Fan va du ar negativ mot Oland, ar det for att du ar inte omtyckt dar eller?.
Fakta ar att Oland och Haga har Sveriges mest palitliga vind/bris och mest sol timmar efter Gotland. Men du , bli pa V-kusten och vanta, sa kanske du hittar nagon som gillar dig./Peter
voodoo svarade 23 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Fattar inte att så många tar åt sig så fort det sägs ngt som kan tas negativt om Haga …om folk läser inläggen bättre så kanske det slipper bli såna här löjliga inlägg! För det började när jag ställde 2 små enkla frågor utifrån vad jag hört och har erfarenhet från själv (dock många år sedan) eller förstår inte vissa vad ett ? betyder ? Det hade väl bara varit att svara!
Stay windaddicted..
http://windaddicted.tripod.com -
Det är klart att Voodoo inte är omtyckt på Haga, han kör ju North & dom är väl bannlysta där såvitt jag förstår??
-
Rättning. Flest soltimmar i sverige toppas nästan alltid av Karlstad
-
Det känns som att om Haga var så bra som alla därifrån säger så skulle de inte ta åt sig så mycket. Om man t ex skulle säga till någon
från WA att det minsann är bättre vindsurfing i Sydney så skulle man bara bli utskrattad, ingen skulle ju ta en på allvar. Detta tycker jag tyder på att
Haga egentligen inte är så bra som Hagaborna försöker påskina, annars skulle de inte bli så upprörda.
Kontentan är alltså: Hagalocals, om det är så bra hos er, varför är frågan då så känslig? -
Är öland så jävla bra då? Har seglat flera ställen på ön. Haga, Grönhögen och på ostsidan. Jag är inte så imponerad. Om det sedan blåser mer på öland än på väskusten vet jag inte. Det kan säkert stämma. Däremot vågar jag påstå att västkusten med halmstad på 1:a plats erbjuder betydligt bättre vågsegling än öland. Nån sa dock till mig att Ängjarnsudde skall vara grymt. Det ligger väl på öland, eller? Kommer själv från stockholm.
-
Haga är platt och grunt med sten, det kan ju inte vara bra annat än för nybörjare..
-
hehehe.. äntligen lite drag på konfen !! Även om jag får lite skit så kan jag stå ut med det ! Hur man nu kan döma ngn som man aldrig träffat, själv gillar jag de flesta som brinner för windsurfing !! Och till dom som inte gillar mig…I don’t care, så det bjuder jag på !
Stay windaddicted..
http://windaddicted.tripod.com -
tycker alla som klagar på voodoo är jobbiga.. han står ju för vad han tycker och gör att det blir lite mer action på konfen. han är ju en av dem som är mest aktiva här och gör så vi får lite mer att göra när det inte blåser..
-
Sluta och gnäll på VODOO och HAGA ,segla och ha skoj i stället. Haga har ingen sten om man håller sig på rätt ställe fråga någon på stranden eller butiken,segla inte bakom båtarna ( mot stranden) så klarar du dig bra.Alla segel och brädmärken är välkomna till haga,även om man inte har det senaste.Lev väl och ha det bra och sluta gnäll på VODOO han menar nog inte så illa.
-
Jag önskar att vodoo kunde prata om hur grymt det är på mälaren i stället(har hört att det kan gå två meters vågor om det blåser 20m/s……
-
hehej, tänkte åka till Öland vecka 29, är det skit på haga så kanske man ska stanna hemma, får man höra lite för/emot argument?
-
Gillar du plattvatten, stenstrand, bräckt brunt äckligt vatten, mygg, svensons som grillar flintastekar och bor i förvuxna husvagnar så åk till Haga. Annars inte.
Logga in för att svara.