• Wakestyle ?

Publicerad av melker på 23 februari, 2003 vid 15:25

Jag kommer från början från Skate & wakeboard och skulle nu vilja köpa mig en bra wakebräda till kite. Nån som har bra tips jag vill ha en lätt med ”mycket pop” som det kallas. Vill kunna göra ollies och annat kul utan att jobba för mycket med draken.

Vill också köpa ett par sjysta bindningar, men som inte är nästintill omöjliga att komma i och ur som de jag provat har varit.

Tacka sam för alla bra tips.

/Melker

anonym-anvandare svarade 22 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • hugeo

Medlem
    23 februari, 2003 vid 16:53

tjeeena fan Danne det e hugge, kop en wipika inferno dar e bra jevla pop, tror aven nasih har en o anna go wake nu i ar.

ha det gutt

• richi

Medlem
    23 februari, 2003 vid 17:12

Tjenare Melker!

Har hört att de nya SX från Slingshot är sjukligt sköna, ta en titt på Slings sida och dregla lite över de nya prylarna!
    Snart dax att ge sig ut på vattnet igen!

• melker

Medlem
    23 februari, 2003 vid 20:26

Tack för tipsen. Har ni nån erfarehet av bra bindningar. Vill kunna ta mig i och ur lätt. Har erfarehet av ett par trasiga ledband i fötterna efter wakebindningar som klistrar fast fötterna.

Hugo: Tro inte att jag är avundsjuk på er i värmen !!! hahahha USCH vad sugen man är på att komma ut och frysa i Öresundsvattnet.

/Melker

• anonym-anvandare

Medlem
    23 februari, 2003 vid 21:28

jag har nastan bara bra erfarenheter av wake bindings, jevligt soft och super go kontroll, jag har ett par Liquid Force Speed bindingar tills alu for en tusen spann om du ar intresserad, dom befinner sig dock har men jag kommer val hem lagom till varmen…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA