Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Wanted: Flaggstångsmarodör i Habo

• nn4an_mike

Medlem
    11 januari, 2005 vid 19:03

dela upp den i små bitar som du gjorde med den första, så blir den lättare att transportera laugh.gif

• kalabra

Medlem
    11 januari, 2005 vid 19:46

Kolla om du inte har allrisk på din försäkring.
    Isåfall är det bara beställa en flaggstång med leverans och betala din självrisk.
    Kanske inte det billigaste men säkert den enklaste.

• patrikol

Medlem
    11 januari, 2005 vid 19:59

Nja jag tjänar ju inte en krona på Naish så du får nog bolla över den frågan till Michel eller Henrik men dom är nog inte omöjliga en Naish flagga i topp i Habo är ju inte fel.

Fast vi får ju inte glömma vår egen gul och blåa fana den måste vi vara stolta över.

Varför inte en MFF flagga! Eller vad tycker du Zoolander? wink.gif

• luuddee

Medlem
    11 januari, 2005 vid 20:01

absolut en mff flagga..

• dirk_diggler

Medlem
    11 januari, 2005 vid 20:01

jodå för fan. haha! alla lägger ihop till transporten. kostar ca 10 gånger så mycket som flaggstången bara.. crazy.gif

• dirk_diggler

Medlem
    11 januari, 2005 vid 20:04

”det kan nog bli lite problem” grin.gif

• bohm

Medlem
    11 januari, 2005 vid 21:37

skicka med en ASG-lastbil (eller DHL som dom heter nuförtiden). Jag vet att dom kör varje kväll från jönköping till helsingborg. Försök att få tag på chauffören i jönköping som lastar på dagen och ge en flaska sprit i kompensation… TL heter åkeriet…(Transport Ledet)

• sidpiraya

Medlem
    11 januari, 2005 vid 22:10

bild

• luuddee

Medlem
    11 januari, 2005 vid 22:11

grin.gif rätt ball.. men vafaen ja hjälper till med en ny iaf..

• sidpiraya

Medlem
    11 januari, 2005 vid 22:12

Jag hjälper osså till

• luuddee

Medlem
    11 januari, 2005 vid 22:17

här e en bild till vem det var som lyckades med det vet ja inte men nån mannen med volvon på bilden lyckades köra rakt in i bommen i habo.. smirk.gif

• rambo_johnson

Medlem
    12 januari, 2005 vid 01:52

jag har nog nårra goa kevlanche locals som kan syra upp en relativt billig stång…

• stellan

Medlem
    12 januari, 2005 vid 07:16

Kolla med byggdepåer. Dom tar hand om rivningsmaterial. Finns en 3-4 st kring malmö. Dom har allt där.

• brickan

Medlem
    12 januari, 2005 vid 08:21

Jag kan ha en flaggstång på g men då är frakten fortfarande ett problem.
    Hur lång var stången i Hobo?
    En sak är säkert detta ska inte drabba Micke.

• melker

Medlem
    12 januari, 2005 vid 08:56
Sida 2 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA