Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Wanted: Flaggstångsmarodör i Habo
-
dela upp den i små bitar som du gjorde med den första, så blir den lättare att transportera

-
Kolla om du inte har allrisk på din försäkring.
Isåfall är det bara beställa en flaggstång med leverans och betala din självrisk.
Kanske inte det billigaste men säkert den enklaste. -
Nja jag tjänar ju inte en krona på Naish så du får nog bolla över den frågan till Michel eller Henrik men dom är nog inte omöjliga en Naish flagga i topp i Habo är ju inte fel.
Fast vi får ju inte glömma vår egen gul och blåa fana den måste vi vara stolta över.
Varför inte en MFF flagga! Eller vad tycker du Zoolander?

-
jodå för fan. haha! alla lägger ihop till transporten. kostar ca 10 gånger så mycket som flaggstången bara..

-
skicka med en ASG-lastbil (eller DHL som dom heter nuförtiden). Jag vet att dom kör varje kväll från jönköping till helsingborg. Försök att få tag på chauffören i jönköping som lastar på dagen och ge en flaska sprit i kompensation… TL heter åkeriet…(Transport Ledet)
-
här e en bild till vem det var som lyckades med det vet ja inte men nån mannen med volvon på bilden lyckades köra rakt in i bommen i habo..

-
jag har nog nårra goa kevlanche locals som kan syra upp en relativt billig stång…
-
Kolla med byggdepåer. Dom tar hand om rivningsmaterial. Finns en 3-4 st kring malmö. Dom har allt där.
-
Jag kan ha en flaggstång på g men då är frakten fortfarande ett problem.
Hur lång var stången i Hobo?
En sak är säkert detta ska inte drabba Micke. -
Här är ju en flaggstång. Bra att hämta upp!
Logga in för att svara.