Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Waroo vs Switchblade i Brasilien
-
Om du hadde last sa sog du att jag inte langre kor CB! Swithblade hade inte kommit nar jag drog!
Halsa Andrea o familjen ha det sa kul i VZ -
Svar till:
Jo vad vill ni veta att Waroo e en battre kite jo beror lite pa vad man vi ha kanske men crossbowen som jag hade var enligt MIN mening mycket samre pa allt! vet inte om kvaliten pa besten e sa bra men den som e pa crossbowen e skit! Bladerns passar inte kiten riktig sa det blir bubblor som tillslut gar sonder. Sommarna spricker har hant pá flera stallen bode pa LE och pa strutarna. Har alltid trott att cabrinha ska holla hog kvalitet men inte pa min bow ijallefall. Men nog om det dom best kitarna som jag kor eller har kort e valdigt mycket lattare pa bommen och mycket snabbare en Crossbow inte lika kansliga att kroka ur heller. Vad mer vill ni veta.
[/ QUOTE ]
Hmmmmm………….. e du från Sverige?
Fattar absolut ingenting av vad du vill framföra???
Vad tycker du om vilken kite?
Skriv så man fattar…. SNÄLLA !!!!!!

-
Snackade med en kille igår som utvecklar ett nytt kitemärke som tydligen är finansierat av IKO… provflög deras första iterationens prototyp som funkade ganska ok och tydligen så var dom på fjärde iterationen nu.. Enligt honom så skulle den ha jäkligt bra tryck och även vara perfekt för hård downwind när man tex vill surfa stora vågor.
Han skulle få hit senaste prototypen om 2 veckor ungefär och då skulle jag få prova den.. så ifall det blåser så skall jag försöka göra en liten review av den

(Och det var en Bow-kite såklart, verkar vara det 99% av kitemärkena satsar på)
Han tyckte personligen att Cabrinhas bow var kass och att dom hade stressat ut den på marknaden bara för att vara först med bow..
-
Svar till:
Svar till:
Jo vad vill ni veta att Waroo e en battre kite jo beror lite pa vad man vi ha kanske men crossbowen som jag hade var enligt MIN mening mycket samre pa allt! vet inte om kvaliten pa besten e sa bra men den som e pa crossbowen e skit! Bladerns passar inte kiten riktig sa det blir bubblor som tillslut gar sonder. Sommarna spricker har hant pá flera stallen bode pa LE och pa strutarna. Har alltid trott att cabrinha ska holla hog kvalitet men inte pa min bow ijallefall. Men nog om det dom best kitarna som jag kor eller har kort e valdigt mycket lattare pa bommen och mycket snabbare en Crossbow inte lika kansliga att kroka ur heller. Vad mer vill ni veta.
[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]
Hasse e lite svår att förstå….
/ Fredde the Fork
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]
Hasse e lite svår att förstå….
/ Fredde the Fork
[/ QUOTE ]
fredde the dork ska det vara
-
E du fran Sverige kan du inte lasa mellan raderna
Kanske hade drukigt lite mycket nar jag skrev
vad vill du veta sa du
Har i Brazil blir allt som i en dimma efter 4 pa eftermiddan -
Fedt at høre at BEST Waroo kiten er bra. Det er også hvad jeg har hørt fra andre i Brasilien. Jeg glæder mig selv til at prøve den.
Asger G
-
En gut har lavet en sammenligning af GK Sonic 2006 og BEST Waroo 2006.
Begge kites virker meget lovende ifølge hans test.
http://www.kiteforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=2322633Asger G
-
Svar till:
Fedt at høre at BEST Waroo kiten er bra. Det er også hvad jeg har hørt fra andre i Brasilien. Jeg glæder mig selv til at prøve den.
Asger G
[/ QUOTE ]
du e så schnygg lille dansken, hur går det med Hellshit kiten förresten, synd att peter inte hade nått ansikte kvar i Cabarete efter den lilla missen. LOL
Hörde nyss att även Kiteclub slängt ut era jevla pisskites
-
Det må være rigtig når du siger det….. Hugo du har jo ry for altid at tale sandt….det ved enhver jo

….jeg vil faktisk gå så langt at sige at du er ”sandhedens orakel”

Asger G
-
vad sägs som att invadera de danska kite konfarna med svenska inlägg

heheeeee….
-
vad sägs om att itne invadera kite konfen med massa korkade inlägg.
-
Svar till:
vad sägs om att itne invadera kite konfen med massa korkade inlägg.
[/ QUOTE ]
ää du är fö goo du Lu(otta)e

fan man lever ju bara en gång så varför inte göra något roligt av det som är kvar ??

Logga in för att svara.