Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Wave Classic i helgen

• Wave Classic i helgen

Publicerad av anonym-anvandare på 2 september, 2002 vid 09:34

Peps & götagänget, ni ska dit, Anders, Andreas, Mike Tha K. , Martin B&E, Huber o gänget ska vi dra upp?. Det ska blåsa häst 8-13m/s med början på Fredag, Sydväst, bra waves.

Nybörjare undanbedes!

anonym-anvandare svarade 23 år, 3 månader sedan 1 Medlem · 13 Svar
  • 13 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    2 september, 2002 vid 11:39

Hur blir man kite polis. Utnämner man sig själv eller???
    Bara undrar….

• anonym-anvandare

Medlem
    2 september, 2002 vid 11:49

J#kla stropp!

• anonym-anvandare

Medlem
    2 september, 2002 vid 14:55

Nu har du med råge passerat något som du inte borde!

• anonym-anvandare

Medlem
    2 september, 2002 vid 15:15

Wave classic ??? var när hur… skicka en länk så man får veta vad det är vi pratar om!

Ps. hoppas jag är duktig nog och följa med 🙂 Ds.

• anonym-anvandare

Medlem
    2 september, 2002 vid 15:44

Hepp,

Vill bara på peka att Kitepower har bara EN anställd (Hampus) och inga fler. Kommentarer från andra som att ”nybörjare undanbedes” får den personen själv stå för och ”Kitepower” håller inte med. Jag tycker att nybörjare ska komma dit och få se vad kitesurfing är men kanske inte köra om man inte ha koll på läget eftersom det är en tävling. Hugo, ”no hard feelings” men vi har prata om detta innan och det är tråkigt när folk förknippar dig med Kitepower och du kläcker ur dig onödig saker. Om ”nybörjare undanbedes” är det väl dom som anordnar tävling som bestämmer de.

Ha det gött och hoppas vi ses på Wave Classic.

//
    Hampe
    http://www.kitepower.se (med bara Hampus som anställd smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    2 september, 2002 vid 16:07

VAR händer detta?

• anonym-anvandare

Medlem
    2 september, 2002 vid 17:08

Wooooah, hej o hå, tänkte bara skona Surfersparadise och deras trevliga windsurfing tävling(har även fått uppgifter på att det skall vara en kitetävling också) från det som har hänt i Habo de senaste dagarna, med tanke på att det förhoppningsvis ska blåsa lite i helgen, inget jätte illa menat, det finns trots allt nybörjare som har kontroll, sunt förnuft och känner till ordet ansvar. Men ni som höll på att ha ihjäl Kicki, Martin och Micke i förrgår kan ju kanske kan stanna hemma när det blåser hästak*g.

/En jävligt less Hugo Ljungberg

• anonym-anvandare

Medlem
    2 september, 2002 vid 18:18

surfers paradise, det är alltså i varberg…?????
    lite långt…

• anonym-anvandare

Medlem
    2 september, 2002 vid 19:20

Wave Classic?

Såklart.. Även om man som jag (nybörjare) kanske inte har möjlighet att åka kan man fan va med och festa och kolla in alla självutnämda ”proffs” =)
    Syns i Varberg!

http://www.surfersparadise.nu/waveclassic03.html

/Ola ”Zocki” Engström

• anonym-anvandare

Medlem
    2 september, 2002 vid 19:42

Jag är på. och alla andra också hoppas jag:)
    Så ska vi visa surfarna smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    3 september, 2002 vid 13:48

Håller helt klart med Hugo om att nybörjare bör hålla sig ur vattnet i helgen nere i Varberg. Däremot kanske han kunde formulerat det lite snyggare. För det första är det en vindsurfingtävling, och vi vet ju att det är inte alla vindsurfare som är kära i kite. Går något fel kommer vi få höra det. För det andra är stället litet med en jävulskt massa folk i vattnet. Vi MÅSTE tänka på säkerheten!

/Peps

• anonym-anvandare

Medlem
    4 september, 2002 vid 15:00

Oj!

Tack för den upplysningen Hampus. Jag var övertygad om att det var du och HugeO som hade kitepower tillsammans eller nåt. Kitepower har stigit ett antal grader i min aktning nu. 😉

Ok, förlåt HugeO, du kanske är trevlig i verkligheten, men mycket av det du skriver här låter helt enkelt djävligt drygt.

/Rasmus

• anonym-anvandare

Medlem
    5 september, 2002 vid 08:53

Jag är sjukt dryg, typ lika dryg som alla andra anonyma/halv anonyma här på steffo. Men det är som med alla andra här, när man träffar dom i verkligheten så är man lite sjysstare.

/Dryg & Vidrig

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA