• sj0gren

Medlem
    25 juli, 2005 vid 20:52

Det blir men jag vet inte när runt 5-15 semptember kan ja tänka mig, men tyvärr ingen kitetävling i år frown.gif

• luuddee

Medlem
    25 juli, 2005 vid 21:26

varför inge kitetävling????

• hugeo

Medlem
    25 juli, 2005 vid 21:39

för at MrMIlle hade varit där och förnedrat vår sport inför milliontals tv tittare

• sj0gren

Medlem
    25 juli, 2005 vid 21:42

Japp det var anledningen, mrmille körde in foilen i domar tornet så efter det la de ner kite tävlingen.

Ne men det blev så trång i viken eller vad dom på surfers sa så det är tråkigt

• hengo

Medlem
    26 juli, 2005 vid 00:34

vafan ingen kitetävling?? vadådå???? jag som för en gång skull tänkt slöäpa min röv från norrland till nån tävling i södern

• pepa

Medlem
    26 juli, 2005 vid 04:25

Eyyyy… 3-4 september snackar vi och det är inte bestämt än om det blit kite eller inte.

Pepe

• zoolander

Medlem
    26 juli, 2005 vid 08:44

Svar till:

Eyyyy… 3-4 september snackar vi och det är inte bestämt än om det blit kite eller inte.

Pepe

[/ QUOTE ]
    då e det fan upp till dig att fixa så att det blir tävling!

• luuddee

Medlem
    26 juli, 2005 vid 09:52

nu fixar du det här peps..

• sj0gren

Medlem
    26 juli, 2005 vid 11:33

Svar till:

Pepe

[/ QUOTE ]

Do it! hoppas det blir lite kaj, hade varit skönt

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA