Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Wave/Freestyle Cup 13 Juli, Tylösand
-
Wave/Freestyle Cup 13 Juli, Tylösand
Publicerad av richi på 2 juli, 2003 vid 18:16…
richi svarade 21 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Inbjudna:
Mikael Blomvall
Hugo Ljungberg
Martin Ekström
Christian Dittrich
Anna Sparre
Jesper Berg
+ några frågetecken+ tävlingsledningen:
Rikard Elowsson
Claes Lundin
Peter Gereny -
Tillställningen kommer att vara mer som en session än en tävling där vi hjälps åt att döma tävlingen!
Tanken är att det ska bjudas på en actionladdad uppvisning och deltagarna ska ha kul och peppa varrann!
En hel del folk kommer att vara på plats eftersom kite-tävlingen kommer att ske i samband med REX Transition cup som är en windsurfing-tävling som årligen arrangeras under denna helg. Så det är ett ypperligt tillfälle där vi kan visa folket vad kitesurfing är och få fler att upptäcka sporten på västkusten!
Mvh
/Rikard
-
En fråga: När du ringde om frågade om jag kunde komma, var det en inbjudan till tävlingen? För jag ser mig inte.
-
OBS!!! Vi kommer att ha måndagen den 14 juli som reservdag om vinden ser ut att svika oss på söndagen.
/Rikard
-
Jag kan locka med att det kommer bli fest på Leifs lounge på Tylö-hus kvällen innan tävlingen!
Så att alla är lagom i form till söndagen…:)
-
Vill bara informera att tävlingen kommer att bli av på Söndag som planerat! Vi hoppas att vinden från idag håller sig ett dygn till, eller i alla fall en del av den!
Kl. 12.00 drar vi igång på Tylösand, så alla är varmt välkommna…
/Rikard
Logga in för att svara.