Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing West Coast tomorrow sunday?

  • West Coast tomorrow sunday?

    Publicerad av smaskens på 21 mars, 2009 vid 09:03

    Tjernare, någon som har planer på att sticka ut imorgon?
    Ser ut att bli vind efter lunch, NV.
    Stråvalla var riktigt bra i tisdags.

    Erik

    lelleee svarade 15 år, 1 månad sedan 14 Medlemmar · 36 Svar
  • 36 Svar
  • hattfan

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 09:54

    Tja Erik! Vi har tänkt dra ut imorgon, Anders snacka om Hönö men Stråvalla va ju absolut schyst i tisdags! Jag vet inte riktigt hur Hönö är och jag tror inte Anders har riktigt koll heller. Soft med ny spot dock. Men vi hör av oss!

  • smaskens

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 10:02

    Det hade varit grymt att pröva en ny spot. Kanske björlanda. Men det är väl fullt med brädseglare. Erik

  • hattfan

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 10:20

    Björlanda va snuskigt byigt förra gången vi va där, verkar vara väldigt känsligt för riktining. Anders är ju spot-rekaren så jag ska be honom lämna några visdomsord 🙂

  • sourra

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 10:26

    Olla! Jag och Åhrman äro sugna, Lina kanske också hänger på. Men inget jävla Skärgårdssurf…

  • hattfan

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 10:37

    Ah fuck! Sourra du är en sån finåkare. Har du tänkt dra ner till Varberg? Kör man apelviken i VNV?

    Men Stråvalla kan du ju inte klaga på, lite choppigt kanske men annars va det grymt. Iofs strålande solsken och windy som fan.

  • axelh

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 14:37

    Värdé. Är sjukt sugen på att vara ledig i morgon!

  • sourra

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 15:39

    Olla, VNV går fint i Viken men det ska helst inte vara mycket nordligare än så. Stråvalla har jag aldrig kört men det kan nog funka. Så länge det inte är skärgårdssurf är jag nöjd. I kris kan vi köra Getskär också.

  • che_riff

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 15:43

    VNV nära GBG är ingen höjdare. Tar gärna en sväng till Stråvalla. Skall vi dela släde Hedlund?

  • sourra

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 15:51

    Jomenvisst. Fick en tvåa på framlyset idag men det ska ju inte åtgärdas förrän om en månad (i övrigt fick farkosten prima beröm av beskitaren). Ser ut som att vinden ska komma strax efter lunch. Åka ned vid tolv och bulla upp i väntan på vind?

  • hattfan

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 16:27

    @AxelH 536243 wrote:

    Värdé. Är sjukt sugen på att vara ledig i morgon!

    Vad ska du göra rå Axel?

    Stråvalla låter smashing i mina öron, jag har ju dock inte tokkoll på spotsen.

  • che_riff

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 16:39

    @sourra 536257 wrote:

    Jomenvisst. Fick en tvåa på framlyset idag men det ska ju inte åtgärdas förrän om en månad (i övrigt fick farkosten prima beröm av beskitaren). Ser ut som att vinden ska komma strax efter lunch. Åka ned vid tolv och bulla upp i väntan på vind?

    Nu jävlar kan inget stoppa mig! Imorgon blir det surf. Skall jag hämta dig och din drakflygande flickvän?

  • sourra

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 17:26

    Please do. Det återstår att se om Lina ska med eller ej. Har du fixat dräkt nu?

  • litease

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 18:29

    Finns plats är jag sjukt sugen. Har dock bara en åtta och det ser ut som att vinden kommer framåt kvällen?

  • sourra

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 18:45

    Om inte min bättre hälft följer med är det inga problem att låna större kite och just nu ser det ljust ut för din del. Ola har mitt nummer ifall du vill stämma av var vi åker. Det står iofs på min steffo-profil också så du har gott om options =)

  • sourra

    Medlem
    21 mars, 2009 vid 18:46

    Det kanske går att ordna skjuts också. Hör med Che_riff om han åker runt i en vedervärdig C30 nu igen eller om det faktiskt är en bil som rymmer folk.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing West Coast tomorrow sunday?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.