• tobhed

    Medlem
    18 januari, 2007 vid 15:18

    Hur vet du att det är svenskar på plats? Syftar du på Adam Gustafsson så är han, trots sitt namn, inte svensk…

  • tobhed

    Medlem
    18 januari, 2007 vid 15:31

    oups….

    “martin called
    max gps 49 knots
    not yet verified”

  • pugge

    Medlem
    18 januari, 2007 vid 15:42

    @tobhed 360607 wrote:

    Hur vet du att det är svenskar på plats? Syftar du på Adam Gustafsson så är han, trots sitt namn, inte svensk…

    Mark Hayford 1-18-2007 15:46
    I’v just left WK and gone home, Its gusting over 75k and the waters real lumpy. All saying its to windy for speed. A top wave guy was out on the tide this morning on his 3.2m and was getting mashed and the winds way stronger now. Guys have travelled from Holland and Sweden for today, must be gutted. Might drop latter for them, but theres only 2-hours of day light. Fingures crossed.

    Guys have travelled from Holland and Sweden for today

    Kanske nån som missuppfattat och trodde att Adam bor i Sverige?

  • Knatte

    Gäst
    18 januari, 2007 vid 15:43

    Det verkar ha gått fort i Holland också idag ?? Hela top 10 2007 är ju ersatt med Dutch storm 18-01 som är tom just nu:wink:
    Kanske kan tolkas som att det har seglats snabbt eller :confused2:

  • pugge

    Medlem
    18 januari, 2007 vid 15:47

    @Knatte 360618 wrote:

    Det verkar ha gått fort i Holland också idag ?? Hela top 10 2007 är ju ersatt med Dutch storm 18-01 som är tom just nu:wink:
    Kanske kan tolkas som att det har seglats snabbt eller :confused2:

    Verkar som dom vill lägga upp lite special-ranking som omväxling!

    Onno Pierik 1-18-2007 11:36
    I did that just for fun… 😀

    I noticed everyone was chasing to get a top 10 2007 ranking. Pushing even more to get in there. I can’t remember to see so much high speeds in such a short period. Nice to see but also something to think about. Because there’s something to go for you now see some “unknown” speedies.

    I think it’s fun to have some creative rankings from time to time

  • tobhed

    Medlem
    18 januari, 2007 vid 17:35

    Blåser som fanken i England, tydligen så körde de 4.4 kvadrat

  • getwet

    Medlem
    18 januari, 2007 vid 19:01

    TBs mobil har utlandssignal när man ringer…….:mad:

  • Knatte

    Gäst
    18 januari, 2007 vid 19:13

    @getwet 360653 wrote:

    TBs mobil har utlandssignal när man ringer…….:mad:

    Ahaa! Är han ute på en hemlig speedmission kanske 😉

  • tobhed

    Medlem
    18 januari, 2007 vid 19:18

    Gillade denna Getwet :cool2:

    “Min fru…. DET e grejer det! “

    Tydligen så har Martin Van Muers ingen USB-kabel med sig så ingen vet om han seglade 49 eller 50 knop just nu, lite spännande är det i alla fall

  • Knatte

    Gäst
    18 januari, 2007 vid 19:37

    @tobhed 360655 wrote:

    Gillade denna Getwet :cool2:

    “Min fru…. DET e grejer det! “

    Tydligen så har Martin Van Muers ingen USB-kabel med sig så ingen vet om han seglade 49 eller 50 knop just nu, lite spännande är det i alla fall

    Men martin har ju fått tips om en datoraffär som skulle vara öppen till 20.00 ikväll, så kanske de kan tanka av datan framöver ändå :tongue:
    Tydligen har det blåste sjuuuukt mycket idag, så de hade inte kunnat surfa alls i början.
    De hade tydligen infört hastighetsbegränsning på 20 mph på motorvägen till West Kirby. Då är det blåsigt må jag säga 😀 😮

  • getwet

    Medlem
    19 januari, 2007 vid 03:39

    Klart är nu iaf att den ena av svenskarna är TB, misstänker starkt att den andra är Micke Öhlund. Rätta mig om jag har fel.

  • canoya

    Medlem
    19 januari, 2007 vid 07:16

    Den här tråden är ju praktexempel på hur kul surfzone kan vara! Nya rekord på gång (?), lite detektivarbete och ständiga uppdateringar, dygnet runt!!!

    “Överstyvt!” som Bosse Ahl sa när HV tagit SM guld 1995!

    /Håkan

  • imported_macts

    Medlem
    19 januari, 2007 vid 07:20

    @getwet 360708 wrote:

    Klart är nu iaf att den ena av svenskarna är TB, misstänker starkt att den andra är Micke Öhlund. Rätta mig om jag har fel.

    Men vad är detta…har dom mörkat en UK-resa????? Är sånt tillåtet?

  • marden

    Medlem
    19 januari, 2007 vid 07:24

    @getwet 360708 wrote:

    Klart är nu iaf att den ena av svenskarna är TB, misstänker starkt att den andra är Micke Öhlund. Rätta mig om jag har fel.

    verkar som get wet har svårt att sova eller sitter du i bilen på väg dit?

  • getwet

    Medlem
    19 januari, 2007 vid 08:09

    @Mården 360716 wrote:

    verkar som get wet har svårt att sova eller sitter du i bilen på väg dit?

    Man skulle nästan kunna tro det med tanke på tidpunkten jag skrev:wink:

    Men sanningen är enklare än så, morgonstund ger guld i mund…….arbetet kallade. Hästarna ut i hagen och sedan en liten busstur.

    Ska bli intressant och se om dom kört överhuvudtaget, det blåste rätt hårt så att säga.

Sida 1 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.