Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing West Oz Whiteside New Video

• wakenils

Medlem
    25 mars, 2010 vid 07:37

haha

killen som aldrig krashar! tur åkningen talar för sig själv eftersom han tog datorn till thailand innan vi hann stabilisera chasecamfilmen eller skapa några editeringsunderverk =P

nice one, wicked man, oh yeah, liverpool representing

• brushanen

Medlem
    25 mars, 2010 vid 09:19

Behöver inte vara så redigerat alltid, när man som Luke har riktigt riktigt skön stajl.
    Bra filmat Nisse, särskilt medåkningen, från båt ella?
    Fina spots, platt som i Torkelstorp!

• trumpeten

Medlem
    25 mars, 2010 vid 10:31

Luke whiteside = the man of us all

• stebe

Medlem
    25 mars, 2010 vid 10:34

Gött Nisse-Luke! Skön låt, skön åkning.

• sanden89

Medlem
    25 mars, 2010 vid 10:36

a det e fina grejjer!

• _sofia_

Medlem
    25 mars, 2010 vid 13:46

Snygg film Nils! Alltid gott ladd från Luke, kul va när han körde på beach 2 i slutet och gör double s-bend och bara slängde in en pass sådär bara, han va nog förvånad själv, han sa ju det ”it´s easier to do a pass in the end than not to do it..”

Kitescoop and cookies 😉

• wakenils

Medlem
    25 mars, 2010 vid 14:24

kitade med kameran i handen, vi var dock en bit från land därav lite choppigt, pt walter riktigt najs spot mitt i stan med platt både på onshore och offshoresidan av sandbanken
    fick bättre klipp när jag körde chasecam på abel, han kör draken lågt o fint samt laddade tricken på woodies golvplatta, kolla c4 promotråden jag strax skapar… [ame=http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?p=603144]här[/ame]

• a-holm

Medlem
    25 mars, 2010 vid 14:33

Trodde det var filmat från båt.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA