• whistler

Publicerad av luxor på 8 januari, 2006 vid 21:14

ska dra till whistler nu på fred. tänkte ta med min ss11. frågan e ju om d finns något mer folk som kitar där. finns d kanske någon här som har erfarenhet av att kite i kanada, whistler? på snö kan ju tillläggas

luuddee svarade 20 år sedan 4 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • mrmille

Medlem
    8 januari, 2006 vid 21:18

kolla på kiteforum.com istället

ha det gott och hälsa pingvinerna från mig =)

• egan

Medlem
    9 januari, 2006 vid 00:37

e det sant? jag drar dit 28e o stannar till maj. hur länge ska du va där?
    jag har aldrig varit där förr, men som jag har förstått så går det nog inte o snökajta så jättebra där, men jag vet ju inte säkert..

• luuddee

Medlem
    9 januari, 2006 vid 09:58

undrar bara varför snökitea när man har kanske världens bästa offpist åkning där… okej de e kul o snökitea en del ändå men vafaen det e ju bara packa ner sakerna o se om det går..

• egan

Medlem
    9 januari, 2006 vid 11:00

mm precis. har du varit där ludde?

• luuddee

Medlem
    9 januari, 2006 vid 11:41

naj men åker gärna dit ngn gång har polare som varit där

• egan

Medlem
    9 januari, 2006 vid 21:52

jaja, du..jag ska dit snart..och va där i 3 månader…och åka snowboard..bara…tänkte bara säga det…

• luuddee

Medlem
    9 januari, 2006 vid 22:47

det e rätt bögigt asså. om ja inte själv skulle åkt iäg så skulle ja vilja kalla dej storbög. . men nu gör ja itne det..

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA