Senaste nytt › Forums › Wiki
-
Wiki
Publicerad av watertouch på 19 augusti, 2003 vid 16:56Eftermiddagen på jobbet roade jag mig med att slänga upp en SurfWiki. Den finns på: http://bonex.rsn.bth.se/cgi-bin/surfwiki.pl
Jag hoppas den är självförklarande, annars får ni klaga =)watertouch svarade 21 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Kalas Oskar…
Vem har inte använt Wikis´s i sina studier när man letat olika telekomunikations utryck på på ett förklarande sätt….ser ut som om detta kan komma att bli beroende framkallandewikioskar eller oskar wiki…he he
Hadé
mats -
slipper jag knåpa ihop ett forum för oss karlskroniter nu då?
/sunken -
Ja jag hoppas det oxå. Jag har länge tänkt att det borde sättas ihop en FAQ för denna konfen, men aldrig orkat göra nåt åt det. På det här sättet kanske vi tillsammans kan bygga en. (kram..)
-
Gav Watertouch en hand i natt om att bygga upp en ”önskelista” på Wiki´n som han satt igång…
Som kan bli en värdefull källa för att hitta information…ibland är minnet lite kort => Lösning SurfWiki.
Hmmm? Vem är Mike Eskimo, Surf Sport (svensk surftidning??) eller Tomas Persson (Simmer Designer?)eller Johan Salen skriv och dela med Er!!
(Finns nu just nu 100 olika förslag på ämnen som det säkert finns någon som kan beskriva lite närmare…)
Kan bli som att läsa ett gäng bra windsurfing tidningar….
Hadé
mats -
Oj den funka ett tag. Men inte sen. Verkar vara lite instabil.
Logga in för att svara.