Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing windguru 14 m/s midsommar varberg

  • walle

    Medlem
    21 juni, 2007 vid 05:53

    efter vissa skriverier undrar jag om det verkligen kommer vara några surfare ute då, en del tycker ju at 12m/s är för kraftig vind… 😉

  • bresky

    Medlem
    21 juni, 2007 vid 05:58

    @walle 391628 wrote:

    efter vissa skriverier undrar jag om det verkligen kommer vara några surfare ute då, en del tycker ju at 12m/s är för kraftig vind… 😉

    just det, medan andra rekommenderar nybörjare att gå ut i 14m/s med en 11m c-kite…

  • snygging

    Medlem
    21 juni, 2007 vid 06:07

    @bresky 391630 wrote:

    just det, medan andra rekommenderar nybörjare att gå ut i 14m/s med en 11m c-kite…

    Ja då lär dom ju sig att kanta!

  • wallflower

    Medlem
    21 juni, 2007 vid 06:30

    Sweet. Visste att varberg skulle prestera i midsommar.
    Och Rookie fråga då, om det blåser 12 M/s kan jag köra frugans 9kvm bowkite då, eller är jag överriggad?
    Väger 80 kg
    // The Neewbie

  • che_riff

    Medlem
    21 juni, 2007 vid 06:46

    Gör inget jag skulle vilja ha ogjort! Snart midsommar!!

    Imorgon blir det C-kite.

  • walle

    Medlem
    21 juni, 2007 vid 06:56

    @bresky 391630 wrote:

    just det, medan andra rekommenderar nybörjare att gå ut i 14m/s med en 11m c-kite…

    syftade du på mig?

    Har aldrig sagt till en nybörjare att gå ut i14m/s…

  • callekuling

    Medlem
    21 juni, 2007 vid 07:03

    @Wallflower 391637 wrote:

    Sweet. Visste att varberg skulle prestera i midsommar.
    Och Rookie fråga då, om det blåser 12 M/s kan jag köra frugans 9kvm bowkite då, eller är jag överriggad?
    Väger 80 kg
    // The Neewbie

    Skulle säga att det blir perfekt om du inte är helt novis

  • wakenils

    Medlem
    21 juni, 2007 vid 07:17

    Är det någon som tänkt vara nykter nog att ratta en bil ner till varberg från gbg imorgon som jag kan åka med i? 24mm regn e ju inte festväder direkt…
    //Nils, 073 621 09 36

  • wallflower

    Medlem
    21 juni, 2007 vid 07:20

    Skulle kanske inte säga helt novis, men hårdare än 7-8 har jag inte varit ute i än.
    Blir ett test.
    ser ni en kille med en X-Bow som släpas upp för John´s Place uteservering så vet ni vem det är i alla fall.
    Tack för infon!
    Trevlig Midsommar!

  • snygging

    Medlem
    21 juni, 2007 vid 07:53

    @Che_Riff 391639 wrote:

    Gör inget jag skulle vilja ha ogjort! Snart midsommar!!

    Imorgon blir det C-kite.

    C kite As always! Kommer att fira midsommar i kärradal så blir det västligt någon dag så! skall du vara i kärradal du har ju varit där något år?

  • johanw

    Medlem
    21 juni, 2007 vid 10:29

    kommer bli bra tryck!! NJAS!

  • jezaja

    Medlem
    21 juni, 2007 vid 12:41

    Hoppas det kommer in lite tidigare så man kan köra i apelviken/läjet med fett tryck innan kvällen. Flickvänner brukar inte tycka om att man skippar en midsommarkväll va?

  • che_riff

    Medlem
    21 juni, 2007 vid 12:50

    Kärradal, Kärradal. Började kitea där för 6 år sedan. Finns roligare ställen i närheten dock. Blir nog i alla fall lite Varberg i midsommar.

  • andi_j

    Medlem
    21 juni, 2007 vid 13:01

    De e då det är röv! att man bara har sin 15 c-kite

    RÖV!!!

  • sourra

    Medlem
    21 juni, 2007 vid 13:19

    @WakeNils 391651 wrote:

    Är det någon som tänkt vara nykter nog att ratta en bil ner till varberg från gbg imorgon som jag kan åka med i? 24mm regn e ju inte festväder direkt…
    //Nils, 073 621 09 36

    Det är inte helt omöjligt att jag åker ned och blåser runt. Vi får se hur prognosen ser ut ikväll. Är det någon som ska till Focus Wake’s jubileumskalajs i Grebbestad ikväll?

    Paradis-Oskar: Jo, flickvänner ÄLSKAR när man skiter i midsommar. Då får de dricka så mycket snaps de vill utan att få förmaningar och sen kan de fnittra natten lång tillsammans med andra flickvänner.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing windguru 14 m/s midsommar varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.