Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing windsurfin i ängelholm / skälderviken?

• windsurfin i ängelholm / skälderviken?

Publicerad av aadler på 13 juli, 2006 vid 05:41

Vi är på väg till Ängelholm nästa vecka för en vecka, och jag undrar om det finns möjlighet att hyra brädor i trakten? Hur funkar Ängelholm för windsufing?

e_axel svarade 19 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • e_axel

Medlem
    13 juli, 2006 vid 15:25
    aadler wrote:
    Vi är på väg till Ängelholm nästa vecka för en vecka, och jag undrar om det finns möjlighet att hyra brädor i trakten? Hur funkar Ängelholm för windsufing?

Ängelholm är bra för vindsurfing..vid NV och V har jag kört där och det kan bli riktigt fina vågor!! Vid Klitterhus finns en surfklubb…men jag vet inte om det går att hyra där..

E_Axel

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA