Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Windsurfing miljonär

  • go_catch_a_wave

    Medlem
    11 oktober, 2002 vid 16:46

    finns bara fattiga w-surfare

  • anonym-anvandare

    Medlem
    12 oktober, 2002 vid 02:16

    Alla surfers som säljer brädor m.m. borde tjäna en hacka i alla fall typ jason polakow och förmodligen bringdal också när hans brädor AB+ börjar säljas.

  • stinger

    Medlem
    12 oktober, 2002 vid 09:53

    Fattiga på cash men rika på upplevelser…

  • mikaels

    Medlem
    14 oktober, 2002 vid 13:04

    Tror väl knappast att Robby Naish behöver jaga röda priser i snabbköpet wink.gif, inte heller Bringdahl eller Dunkan.

    Blev inte Hoyle Schweitzer också förmögen..?

  • pajas

    Medlem
    14 oktober, 2002 vid 16:01

    på 80 talet så drog nog en hyfsad bra världscup seglare in skapligt med kosing ….

    och visst var det så att segraren i svenska cupen vann en splitter ny BMW .. måste varit i början på 80 -talet …. eller minns jag fel …

  • getwet

    Medlem
    14 oktober, 2002 vid 16:16

    BMW funboard cup hette den svenska cupen på åttiotalet. Första pris var som sagt var en BMW, samt att några av deltagarna körde BMW (någon slags spons.bil) under de år cupen arrangerades. (minns att A.B var lite sur, han var för ung och hade inte ens körkort, knappt så han kom in på barnförbjuden film i Malmö när vi var där)
    Visst finns det dom som tjänat ordentligt på windsurfing, en del riktigt mycket genom åren. Men en del av dem har inget kvar….kvinnor och bilar kostar=)

  • pajas

    Medlem
    14 oktober, 2002 vid 18:10

    säg inte så där …. håller på att både byta bil och bli sambo …
    tänk om jag inte har råd med surfprylar sen … hemska tanke

  • getwet

    Medlem
    15 oktober, 2002 vid 09:51

    Byt till billigare modeller bara så har du säkert råd=) Konstigt det där egentligen, en bil ska vara billig men se dyr ut, kvinnor får gärna se “billiga” ut men är oftast dyra!!!!!!!

  • skarabe

    Medlem
    16 oktober, 2002 vid 12:33

    Det är inte pengarna som är problemet med kvinnsen. De gillar inte att du är ute 8 timmar en regnig lördag då hon hellre ser att ni åker och hälsar på farmor, målar vardagsrummet, städar, går på bio, myser med en videofilm… (det fortsätter i all oändlighet)

  • sebbe

    Medlem
    16 oktober, 2002 vid 16:09

    vet precis vad du menar!
    Dem har så svårt att förstå våra prioriteringar, kan själv inte förstå varför, det är ju själjklart att Surf is Life

  • markram

    Medlem
    16 oktober, 2002 vid 17:58

    Sluta gnälla!
    Det är jättemysigt att komma hem till någon som är varm och go efter surfet!
    Och glöm inte bort att inviga henne i det hela med en surfkurs i tex. Apelviken en varm sommarhelg, följ sedan upp med en resa till varma länder, med fina uthyrningscenter och färdigriggadebrädor, som väntar vid det varma vattnet.
    Detta gjorde jag i år och betraktar det som en investering i livskvalité och förhållandet.
    sen är det ju en annan sak att hon inte surfar nu när det är kallt, men när det är varmare hänger hon med!

  • pajas

    Medlem
    16 oktober, 2002 vid 19:43

    Flickvännen ska så klart få en surfkurs !
    fast får vänta till våren …

  • anonym-anvandare

    Medlem
    16 oktober, 2002 vid 20:07

    Min flickvän fick låna min formula bräda när det blåste typ 10 m/s. Gissa vad som hände? Hon tappade seglet och brädan gick sönder. Men jag älskar henne ändå. blush.gif

  • skywalker

    Medlem
    16 oktober, 2002 vid 20:12

    Vilken juvlig idé ! smile.gif Min är inte riktigt för det, men hon gillar värme och sol….får nog ta och prova din idé !! grin.gif

  • skarabe

    Medlem
    17 oktober, 2002 vid 07:24

    Gnäll och gnäll, det var bara en allmän synpunkt.. Tanken med surfkurs till flickan är god, ja tom väldigt god och jag tror att det kan ge precis de möjligheter du lyfter fram. Tyvärr fungerade det inte för mig (min flickvän kan inte ens simma – tung uppförsbacke..) Visst, semestersurf är underbart och det kan de säkert förstå och gilla. Steget till hardcoresurf och att sitta en hel helg och frysa i bussen (som tex Varberg nu i helgen) och vänta på 15-20 m/sek medans det haglar är tyvärr ganska långt. Jag tror inte att guppsurfet på Mallorca ger någon större förståelse för sånt. Då får du garanterat höra hennes aktivitetsalternativ mer än en gång smile.gif Men visst, att värma sig efter höstsurfet är ju aldrig fel.. En del hittar ju flickor som gillar hardcoresurf!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Windsurfing miljonär

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.