Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Windsurfing spots Nord ostra Brasilien?

• Windsurfing spots Nord ostra Brasilien?

Publicerad av edberg på 8 september, 2006 vid 00:12

Ar det nagon som vet nagra bra spots och uthyrning i fortaleza omradet forutom Jericoacoara.

Jag har kopt en lagenhet i Pecem (en timme NV fran Fortaleza & ca. 3 timmar till Jeri). Sa Jeri kommer inte bli min dagliga surfspot nar jag ar dar….

Foresten sa kan trevliga surfare och Kitare hyra lagenehten billigt. Den kommer vara helt klar okt 2007. 90 kvm, disk & tvattmaskiner, 200 meter fran underbar strand (jag hoppas att jag kommer kunna surfa dar…) stor balkong med havsutsickt. Perfekt for barnfamiljer dar nagon ar surfare.

Jag skall dit och kolla laget i december…

matsson svarade 18 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • inge

Medlem
    22 september, 2006 vid 17:16

Testa Cumbuco som ligger mellan Fortaleza och Pecém….
    Ett onshore ställe som egentligen borde passa kite bättre, men det kan vara värt ett besök.

Skriv upp mig på bokningslistan dec/jan 2007!

/Joakim

• matsson

Medlem
    18 oktober, 2006 vid 11:51

3-4 km öster om Paracuru, seglas det en del, dock mest kitare. Paracuru har annars två fina vågor, pointbreak, men vinden kommer inte in.

Matsson

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Windsurfing spots Nord ostra Brasilien?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.