Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing WS på TV!!!

• WS på TV!!!

Publicerad av anonym-anvandare på 22 oktober, 2003 vid 07:03

Sitter hemma och VABBAR (för er ungdomar så betyder det vård av sjukt barn..) och kollade på kalkonen YOZ i brist på annat men fick se lite WS!! Iofs i bakgrunden bakom kitarna men ändå…snön ligger utanför lyan här i Stockholm…blääääääää.

brutus svarade 21 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • diil

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 07:45

Och jag såg en släng på MTV för några dagar sedan. Även där bakom Kite-nissar men ändå, och det var delvis från Apelviken såg jag. MTV har nåt som heter Rush, tror det är varje dag 19.55 till 20.00, ska vara 5 min action-sport. Där komer säkert komma mer ws någon gång. /Daniel

• anonym-anvandare

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 08:15

Diil…vem e ingrid sjöstrand som har sagt detta kloka om att göra onyttiga saker? 🙂
    Tror minsann jag måste skriva ut det å ha på en lapp här bredvid jobbedatorn.
    ha det fint
    /e
    laugh.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 09:15

Det var vindsurfing på MTV idag mellan 1055-1100.

• marra

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 09:37

bra att man får reda på det i tid… tongue.gif
    grin.gif
    tackar vet jag klippet från eurosport på ftp´n, med björn och herr jensen…

• diil

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 10:48

Angående citatet: Ingrid Sjöstrand är en svensk författarinna, och citatet är hämtat ur boken ”Bok för stygga flickor”, en samling citat och aforismer yttrade av diverse kvinnliga storheter. Rätt bra sagt eller hur? /D

• karapp

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 12:51

Kollade på Mtv’n för ett tag sen, såg då en musikvideo med bara windsurfing, tror det var från Home and around.

Zappade över mitt i låten så jag såg aldrig vilket band det var… nån som vet???

• brutus

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 13:04

keep your finger off the trigger!
    gott zappat!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing WS på TV!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.