Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing www.surfstore.dk

• skye10

Medlem
    9 januari, 2005 vid 11:39

Nja, de är väl säkert bra. Tänk dock på att de inte blir speciellt mycket billigare. Kollade en 5.5 mm våtdräkt för 1390 DKK x 1.20 SEK = 1670 kr + frakt. Kollar du sedan på en Steamer 5/3 med blinda sömmar så ligger de på cirka 1900 kronor. Du kanske sparar 50 – 100 kronor?

• anonym-anvandare

Medlem
    9 januari, 2005 vid 11:39

de var väldigt billiga. jag har just beställt en http://www.buywake.com de är nog lite dyrare men man känner igen märkena och dollarn är ju rätt låg. vet dock inte vad tullen ligger på

• kaiser

Medlem
    9 januari, 2005 vid 11:56

ligger på 25+3% om jag inte minns fel

• anonym-anvandare

Medlem
    9 januari, 2005 vid 12:24

Svar till:

Nja, de är väl säkert bra. Tänk dock på att de inte blir speciellt mycket billigare. Kollade en 5.5 mm våtdräkt för 1390 DKK x 1.20 SEK = 1670 kr + frakt. Kollar du sedan på en Steamer 5/3 med blinda sömmar så ligger de på cirka 1900 kronor. Du kanske sparar 50 – 100 kronor?

[/ QUOTE ]

• anonym-anvandare

Medlem
    9 januari, 2005 vid 12:25

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

har beställt nu.dom hade sänkt priset så den kostade 1480kr med frakt..får bara hoppas att den e bra..

• anonym-anvandare

Medlem
    9 januari, 2005 vid 15:48

Perfekt. Lägg gärna in någon kommentar här på forumet när du har testat den. Då slipper ju andra uppfinna hjulet på nytt….

• yeeah

Medlem
    9 januari, 2005 vid 17:52

Jag har en sån dräkten är helt ok inte direkt samma kvalitet som dyrare dräkter men det är väl väntat, däremot så skulle jag passa mig jävligt noga från att handla i den affären!
    beställde bla en dräkt från dom, skulle ingå skor. dräkten kom rätt så snart dock inte så snart som ha sa men va fan vet ju hur posten kan vara, dock så va den jävligt dåligt förpackat (inlindad i brunt omslagspapper med massor tejp runt) när jag kom hem upptäckte jag att dräkten var trasig och att skorna fattades. det tog honom i affären minst en månad att svara på varför skorna inte hade skickats, och ett dussin mail innan vi kom överens om en ersättning. Han ville skicka ett par handskar som ”plåster på såren” för den trasiga dräkten, jag tyckte att han skulle skicka med lim för våtdräkter också. Nåja efter ett tag och en ännu sämre förpackad påse till posten här i sverige denna gång var påsen trasig men hanskarna och skoerna som tillslut kom! hela dock hade killen skickat 2 st vänster handskar. maila och frågade vad jag skulle gör med handskarna totalt oanvändbara för mig men jag har ännu inte fått ngt svar (2 mån sen) och förväntar mig inte heller ett svar från dom. nu sitter jag här med en trasig dräkt 2 vänsterhandskar och ett par skor så va helt ok!

så min slutsats är: håll dig ifrån den jävla affären! bättre att köpa lite dyrare av en affär nära dig och få betydligt bättre service.
    kan ju tillägga att dom va jäkligt snabba på att svara på mina frågor innan jag la beställningen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing www.surfstore.dk

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.