Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing x3 10 vs rhino 2 10

• anonym-anvandare

Medlem
    23 september, 2003 vid 11:06

Kör min Rhin2 10 mellan 9-15 m/s. X3:an planar senare men går att hålla längre (dessa uppgifter baserade på att ha sett Hugo köra upp till ca 20 m/s med sin x3:a).

Kan annars säga att Rhino2 är en grym kite med gött lyft och enormt häng!

Mvh, Chrille

• backe

Medlem
    23 september, 2003 vid 16:37

Klarar man verkligen hålla en 10:a till 20 m/s eller är det lite ungefärliga uppgifter? confused.gif

• rambo_johnson

Medlem
    23 september, 2003 vid 17:51

Har sett det rövhålet toppa på en 18/19 m/s men 20m/s är tok mycke vind men låt oss säga såhär: det är klart mer register i X3an än i Northen.

Du kommer nog högre med X3 10 fast hänger längre med RH 10.

WORD: ’It is always a compromise’ -Bruno Legaignoux, inventor of the inflatable kite.

• annas

Medlem
    23 september, 2003 vid 19:10

Men ALLA som provat min Gaastra 16,5 har kallat den flygmaskin, helt underbar osv.. 🙂 bara så ni vet! Gött häng OCH lyft!!!
    Men Gaastras stora kites är bättre än dom små.

• backe

Medlem
    23 september, 2003 vid 19:54

Ja det kan jag tänka mig om du kastar opp den i 20 m/s… shocked.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing x3 10 vs rhino 2 10

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.