Senaste nytt Forums YES-erfarenhet?

• kungdenknege

Medlem
    7 december, 2003 vid 18:30

Jepp. Goa grejer.

• calle_b

Medlem
    7 december, 2003 vid 20:52

NO smirk.gif

• sunil

Medlem
    9 december, 2003 vid 09:13

Ja köpte Yes segel i våras o ja har vart jävlit nöjd , de e goa segel som verkar vara mycke starka …

• skarabe

Medlem
    9 december, 2003 vid 11:53

Jag har några YES, -01 och -02. Mina erfarenheter är att de tål jävligt mycket stryk, kan vara lite kluriga att trimma ordentligt, har inte riktigt samma Power som de North Dr.X jag också har (Jag tycker bättre om North). Det enda Freestylesegel jag har med YES är ett 7.2. Har inget att jämföra med, men det är helt OK. Sammanfattningsvis tror jag de är ungefär som vilka andra segel som helst – en smaksak vilket man gillar bäst helt enkelt..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums YES-erfarenhet?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.