Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › YOUTH GONE WILD
-
Vad vet du om det? PGA pro? Att min vänster fot lyfter lite beror på skorna och hur kan du se hela svingen? Har faktiskt en jävligt snygg sving ska du veta!
-
Nu fick jag se hela! Läckert filmat! Mackan Palle vilka som nu varit med och hjälpt till.
Ser riktigt gött ut på bryggan. Ladda lite innan kiteandet, blir ju sugen på att hälsa på er och upplevaa detta live!
Snygga badgäster förresten!
Varför har vi aldrig några sådana i Habo?
Får väl ställa till med ett sommar kite, Party, läger! -
Hur mycket smiles du än lägger in så blir jag jävligt irri på sådana inlägg. Säg mig vad jag gör för fel då? Så kanske jag kan sänka mitt hcp från 4 och neråt…
-
Faan va skönt!
Trodde jag gjorde de värsta tepåselandningarna i hela sverige men nu ser jag att det finns fler.
Superskön film, mer sånt….
/Orre-borre -
Ingen fara gjorde en igår i Habo ont i axeln och nacken som in i hel….
-
Bara synd att det ska vara så jävla meckigt att komprimera och hitta rätt format, storlek m.m.
-
galet!
hugo har du lyckats med kitefixandet åt mig? eller om man ska kalla det kite!? -
haha…luktar stämning lånväga om två blonda brudar kommer över denna semi-porr..bra reklam i början dock
-
mmm upp till 3 års fängelse för smygfilmning är det snack om… bl a nämndes plajan som ett av de plejs man inte får filma folk på. Lite knäppt; man ska inte bli filmad ”där man inte räknat med det” (eller nåt i den stilen), vafan är man på plajan så har ska man väl rätt och filma polare/familj etc…
Logga in för att svara.