Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › YOUTH GONE WILD
-
haha. topless e fett. kan inte hjälpa att jag hade bästa läget i stan den vintern jag bodde i spanien. 20 m till vattnet, mitt i stan. här snackar vi sea-view gubbar!
-
Varför tror ni dom solar tuttarna då?
För att ingen ska se på dom eller? -
Två stycken fall just nu vara den ena riggade kamera i hemlighet i hennes badrum! Straff inget! Så jag tror att den goa filmsekvensen klarar sig rätt bra.
-
Svar till:
mmm upp till 3 års fängelse för smygfilmning är det snack om… bl a nämndes plajan som ett av de plejs man inte får filma folk på. Lite knäppt; man ska inte bli filmad ”där man inte räknat med det” (eller nåt i den stilen), vafan är man på plajan så har ska man väl rätt och filma polare/familj etc…
[/ QUOTE ]
hehehe, får helvede, de enda du icke för göra te film/foto e allt om försvaret(då kan då åka illa ut) Du kan fota arafats lik eller brittnys mus å publisera de utan problem, samvetet e vällan de enda som sätter stopp…
Fet film, bra jobbat meramera
-
Svar till:
mmm upp till 3 års fängelse för smygfilmning är det snack om… bl a nämndes plajan som ett av de plejs man inte får filma folk på. Lite knäppt; man ska inte bli filmad ”där man inte räknat med det” (eller nåt i den stilen), vafan är man på plajan så har ska man väl rätt och filma polare/familj etc…
[/ QUOTE ]
KOSTAR ATT LIGGA PÅ TOPP
/M
-
Svar till:
snuskpelle-mackan..
hhehehehehheheehehe[/ QUOTE ]
du, jag bodde för fan där med min sambo Caroline/Mackan
-
Svar till:
men vi alla kan se att du hade gott om tid över!
[/ QUOTE ]
det va ju Palle som filmade smarthue
Logga in för att svara.