Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ytterligare ett skäl att inte använda boardleash

• patrikol

Medlem
    12 juni, 2008 vid 18:55

Livsfarligt med Leash!
    Bodydrag är det som gäller

• gh0st

Medlem
    12 juni, 2008 vid 19:24

fy fan, är man äckelmagad ska man inte kolla.

• Kjello

Gäst
    12 juni, 2008 vid 19:24

Har aldrig använt min reel leash, spånar på vad man kan använda den till.
    ?? Den räcker runt ett träd för att säkra något ??
    Duas46.gif

• skotten

Medlem
    12 juni, 2008 vid 19:28

holy crap… super nasty

• hengo

Medlem
    12 juni, 2008 vid 19:35

ytterligare ätt skäl till att köra bindningar, så slipper man det + crocsskor fastlimade på brädan/traktor delar monterade mellan bena

• rimsson

Medlem
    12 juni, 2008 vid 21:11

han var ju ful från början ändå

• yeeah

Medlem
    12 juni, 2008 vid 21:23

@rimsson 474627 wrote:

han var ju ful från början ändå

han??
    det är en tjej…. dock verkar väl tösen vara med hard core än de flesta av oss

• krillan82

Medlem
    12 juni, 2008 vid 21:33

fifan.

• rimsson

Medlem
    13 juni, 2008 vid 00:37
    yeeah;474632 wrote:
    det är en tjej….

eew:crazy:

• kvabbso

Medlem
    13 juni, 2008 vid 08:30

dra åt helvete…..ingenleash på brädan pågar

• skanepaul

Medlem
    13 juni, 2008 vid 10:51

Finns det verkligen någon som använder leash???

• betbangan

Medlem
    13 juni, 2008 vid 12:39

Jag kör leash sedan september förra året. Satte på den när jag kitade på Rhodos. Vattnet är ju så jäkla blått där…och undersidan på min bräda råkar också vara blå vilket innebar att när jag tappade brädan hade jag väldigt svårt att hitta den.

I vilket fall har den blivit kvar på. Jag har inte upplevt några problem eller tillfällen då brädan varit när att träffa mig men det är väl först när olyckan är framme som man ångrar något.

• aka_kalle

Medlem
    13 juni, 2008 vid 14:04

@betbangan 474771 wrote:

Vattnet är ju så jäkla blått där

enda legit ursäkten till till att ha brädleash

• chuckey

Medlem
    14 juni, 2008 vid 18:38

Å fy fan, jag som nybörjare hade just den frågan i huvudet varför ingen använde leach när dom kiteade eftersom man verakr tappa brädan i dom höga hoppen. Men tack nu har jag fått svar och defenitivt bestämmt mig =)

• davids

Medlem
    17 juni, 2008 vid 04:21

@betbangan 474771 wrote:

Jag kör leash sedan september förra året. Satte på den när jag kitade på Rhodos. Vattnet är ju så jäkla blått där…och undersidan på min bräda råkar också vara blå vilket innebar att när jag tappade brädan hade jag väldigt svårt att hitta den.

I vilket fall har den blivit kvar på. Jag har inte upplevt några problem eller tillfällen då brädan varit när att träffa mig men det är väl först när olyckan är framme som man ångrar något.

It’s your funeral… Det varsta som kan handa ar inte att bradan traffar dig utan att den missar dig, flyger mellan linorna, satter kiten i en dodsloop med dig slapandes med bena forst och ingen chans i helvetet att na bommen med dina hander… sett det handa, ingen rolig historia..

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ytterligare ett skäl att inte använda boardleash

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.