_alexander
Forumsvar skapade
-
detta ska jag ju inte missa asså, låter helt cp med vågor på den riktningen?!?!?
-
vare några vågor

-
finns några bilder? lär blivit en del höga hopp med dom förhållandena
-
då får vi se windsurf på tv inom en snar framtid -
har inga cookies allt samlas i någon dat fil på vår nya data :S dvs över min förmåga
-
ja kör de!
några kikarefantaster ska inte få smutsa ner discovery -
var även ett reportage om margarita i hallandsposten från i fredags, kanske var samma
-
vad säger du om vår kära universal spot som funkar på alla riktningar, tvätta dräkten i klorin hmpf!

-
_alexander
Medlem30 september, 2005 vid 23:13 som svar på: Hur är vilshärad när det är inslag av SSO?doggen tror ja
-
_alexander
Medlem30 september, 2005 vid 14:08 som svar på: Hur är vilshärad när det är inslag av SSO?flasswasser
-
yepp hon sköter centret tillsammans med cyrille och josé och sköter bungalowsen
-
asså om han planerar att skaffa ett större segel plus en 460 mast och då istället köper nått beggat challanger morpho tex?
då slipper han ju 460 masten så han kan köpa ett grymmare/dyrare segel . jag känner igen det där, har kört sönder en del saker
haha -
Nej kanske inte beror väl på hur mkt mast och sgeel han hade tänkt, en mindre mast innebär ju ett finare segel.
är själv 16 och det är bara att slita hårt för pengarna och man vill skaffa nått -
skaffa severne s2 eller liknande som går på 430!
rätt längd på masten är a och o. spelar ingen roll hur bra seglet är om du har fel pinne i de